مهمترین اولویت ایران امروز انتخابات پیش رو است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان قم مطرح شد:

مهمترین اولویت ایران امروز انتخابات پیش رو است

مردم ما حق دارند همانگونه که از امنیت شیرین لذت می برند، از شیرینی برخورداری از دولت حاج قاسم در قوای سه گانه لذت ببرند که این انتخابات زمینه ساز استیفای این حق ملی در قوه مجریه است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)،  بسیج اساتید استان قم با صدور بیانیه‌ای روز 14 خرداد مصادف با ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم»(قرآن کریم)

«فَلَیْسَتْ تَصْلُحُ الرَّعِیَّةُ إِلاَّ بِصَلاَحِ الْوُلاَةِ وَ لاَ تَصْلُحُ الْوُلاَةُ إِلاَّ بِاسْتِقَامَةِ الرَّعِیَّةِ» (نهج البلاغه)



14 خرداد ماه، یادآور عروج آسمانی مردی از تبار پیامبران الهی است که با نهضتی اسلامی، مردم را به مبارزه با استبداد و وابستگی و اقامه اسلام فراخواند و در15 خرداد ماه 1342 با انتقاد شجاعانه از لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی و به اصطلاح، انقلاب سفید شاه، منشاء حرکتی دامنه دار در مسیر سعادت انسان شد که به تشکیل نظام مقتدر جمهوری اسلامی در ایران بزرگ منتهی شد و اکنون با گذشت بیش از نیم قرن از حرکت الهی آن پیر سفر کرده، پایه‌ حکومت‌های دست‌نشانده را به لرزه افکنده و راه مقاومت را فراروی ملت های منطقه و جهان قرار داده است که نمونه اخیر آن در یکپارچگی مردم فلسطین و پیروزی مقتدرانه آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی قابل مشاهده است که در جنگ  12 روزه غزه تبلور یافت. امروز با افتخار می گوییم که میراث ارزشمند آن امام راحل، جمهوری اسلامی ایران با تشکیل جبهه بزرگ مقاومت، نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین الملل را به چالش بزرگ بودن یا نبودن کشانده است. 


اما مهمترین اولویت ایران امروز انتخابات پیش رو است که انتخاب اولین دولت قرن حاضر و اولین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است. این انتخابات می تواند گام سوم انقلاب اسلامی یعنی تشکیل دولت اسلامی را تسریع کند که به تشکیل جامعه و تمدن بین الملل اسلامی منجر خواهد گردید. این انتخابات می تواند سرآغاز نهضتی بزرگ برای جبران کمبودهای نظام اسلامی در سالهای اخیر باشد. این انتخابات می تواند سرآغازی بر پایان فساد و تبعیض و رانت و اشرافی گری از دامن نظام و جامعه اسلامی ایران باشد. این انتخابات آنگونه که جیغ ضد انقلاب و منافقین گواه آن است، می تواند به نهضتی برای تطهیر نظام اسلامی از جریان نفوذ عناصر غیر انقلابی در درون نظام منجر شود که برای همه مردم انقلابی ما امید آفرین و مسرت بخش خواهد شد. این انتخابات می تواند بخشی از انتقام خون حاج قاسم از دشمن تروریست امریکا باشد. این انتخابات می تواند به امتداد دولت حاج قاسم به قوه مجریه منجر شود که نتیجه آن تشکیل دولتی در تراز مکتب حاج قاسم برای ایران اسلامی خواهد بود. مردم ما حق دارند همانگونه که از امنیت شیرین لذت می برند، از شیرینی برخورداری از دولت حاج قاسم در قوای سه گانه لذت ببرند که این انتخابات زمینه ساز استیفای این حق ملی در قوه مجریه است. 

 بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان نهضت 15 خرداد و دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم خصوصا سالار شهیدان حرم، حاج قاسم سلیمانی، از اقشار مختلف ملت ایران برای حضور حماسی و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل آورده و تاکید می کند تحقق پیروزی ملت در این انتخابات، با اطاعت از رهنمودهای ولی امر مسلمانان جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، محقق خواهد شد که دعوت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نمودند. بسیج اساتید قم از مردم شریف و مجاهد ایران دعوت می کند با انتخاب فرد اصلح ، گامی بلند در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی بردارند و کارآمدی نظام اسلامی در رفع مشکلات معیشتی مردم را به اثبات برسانند. در این جا لازم می دانیم از همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بخواهیم با رعایت اخلاق اسلامی و مصالح نظام و امت اسلامی الگوی اخلاق مداری و ارزشهای اسلامی باشند و صحنه انتخابات را به صحنه افتخار ملی برای ملت ایران مبدل سازند.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.