آیین رونمایی از پوستر پویش نامه به رییس جمهور سیزدهم در کرمان

asatid
با مشارکت صدا و سیمای استان کرمان و بسیج اساتید صورت گرفت؛

آیین رونمایی از پوستر پویش نامه به رییس جمهور سیزدهم در کرمان

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در آیین رونمایی از پوستر پویش نامه به رییس جمهور سیزدهم بر اثر بخشی این حرکت برای ایجاد نشاط در انتخابات و استفاده حداکثر از نتایج آن در آینده به منظور استفاده از نظرات احاد مردم در برنامه‌های دولت آینده تاکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)،  آیین رونمایی از پوستر پویش نامه به رییس جمهوری سیزدهم در استان کرمان انجام شد. این مراسم  توسط سازمان  بسیج اساتید استان کرمان و در مرکز صدا و سیمای استان با حضور علی رمضانی ریاست سازمان صداوسیمای استان، اکبری‌فرد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان، عارفی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مرادی جانشین سازمان بسیج اساتید و عباس پور مسوول سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از اساتید و اعضای کارگروه رصد و پایش انتخابات استان کرمان برگزار شد.  
در ابتدای این مراسم، علی رمضانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز برای انتخابات و بیان اهمیت مشارکت مردم پرداخت و برای برگزاری جلسات و برنامه‌های مشترک با سازمان بسیج اساتید اعلام امادگی کرد.

اکبری فرد ضمن تقدیر از فرصت ارائه و پوشش خبری پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهوری سیزدهم، ضمن معرفی این برنامه بر اثر بخشی این حرکت برای ایجاد نشاط در انتخابات و استفاده حداکثر از نتایج آن در آینده به منظور استفاده از نظرات آحاد مردم در برنامه‌های دولت آینده اشاره نمود.

در این جلسه سایر اساتید و مدعوین نیز به بیان دیدگاه و نظرات خود به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا با استفاده از ظرفیت‌های مرکز استانی صدا و سیما و قشراساتید به ویژه اساتید بسیجی پرداخت.

گفتنی‌است  علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه و ارسال نامه می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

https://basijasatid.ir/node/65904

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج کرمان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.