جنایات جنگی رژیم صهیونیستی دموکراسی را در جهان به سخره گرفته است

asatid
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ها و خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه؛

جنایات جنگی رژیم صهیونیستی دموکراسی را در جهان به سخره گرفته است

به برکت، هوشیاری ملت مظلوم فلسطین، بیداری ملت‌ها و شکل گیری محور مقاومت رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است و  کوزه عمر آن ترک برداشته و به پایان عمر خود نزدیک تر شده است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌ا و مراکز آموزش عالی و  خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه در خصوص روز جهانی آزادی قدس شریف آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی آزادی قدس شریف به‌عنوان یک وعده و میثاق عمومی تحقق پذیر، همه مسلمانان و مظلومان جهان را برای آزادی فلسطین و قدس شریف فرامی خواند. این روز مبارک الهام بخش حرکتی است که نتیجه حتمی آن تحقق وعده الهی نصرت حق بر باطل و زوال ظلم و ستم است.
 
با محو شدن رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه جغرافیای سیاسی منطقه، دنیا تعریف زیبایی خواهد یافت که در آن، رسم آدم کشی و آواره کردن ملت‌ها، آشوب‌ها و ترورها برخواهد افتاد. روز قدس یک دعوت جهانی برای به رسمیت شناختن حقوق ملتی است که توسط یک رژیم سفاک و زورگو غصب شده است. 

صحنه غصب، کشتار، نسل کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی مفاهیم حقوق بشر، حق تعیین سرنوشت و دموکراسی را در جهان به سخره گرفته و مرگ این ارزش های جهانی را به نمایش گذاشته است.

امروز ملت فلسطین بطور مستمر برای دستیابی به حداقل‌های بهرمندی از حقوق حقه خود هزینه‌های سنگین پرداخت می‌کنند و گوش سازمان‌های جهانی برای شنیدن صدای مظلومیت آنها بسی سنگین است. 

در حالی که شکل‌گیری رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی به قیمت آواره کردن ملت دیگر بزرگترین وضعیت غیر نرمال جهان را شکل داده است در قاموس نظام سلطه و سازمان ظلم و ستم، این پدیده ی شوم به‌عنوان نرم آنها معرفی می شود و مصیبت بارتر از آن فرآیندی است که تحت عنوان نرمالیزیشن بعضی از سران مرتجع  کشورهای عربی بی شرمانه آن را می پذیرند. این فرآیند به معنای به رسمیت شناختن ستم، اشغال گری و کشتار ملت مظلوم فلسطین است.   

به برکت، هوشیاری ملت مظلوم فلسطین، بیداری ملت‌ها و شکل گیری محور مقاومت رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است و  کوزه عمر آن ترک برداشته و به پایان عمر خود نزدیک تر شده است.

 اقدامات تروریستی خارج مرزی بخصوص ترورهای که دانشمندان کشورمان را هدف قرار داده است نشان دهنده استیصال و آشفتگی سران صهیونیستی است که فکر می‌کنند این اقدامات می‌تواند آنها را آرام کند غافل از اینکه دست زدن به اقداماتی از این دست، سرعت زوال آنها را در سراشیبی سقوط بیشتر می کند. مهاجرت معکوس یک میلیون صهیونیست از سرزمین‌های نا امن اشغالی یکی از نشانگان این موضوع است.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه ضمن گرامی داشت روز قدس و تجدید میثاق با آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین،  همه ملت‌ها بالاخص دانشگاهیان و نخبگان عالم را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین فرا می خوانند و از آنها دعوت می کنند که نقش انسانی خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

 

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و خانه نخبگان استان کرمانشاه 

 جمعه موعود ماه مبارک رمضان 
۱۴۰۰/۲/۱۷

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج کرمانشاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.