روز قدس پیام مقاومت و ایستادگی ملت است

asatid
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان قم به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس پیام مقاومت و ایستادگی ملت است

یام روز قدس امسال پیام مقاومت و ایستادگی ملتی است که توانست با مقاومت جانانه خود امریکای جهانخوار را سر جای خود بنشاند و فشار حداکثری را به شکست حتمی تبدیل سازد. پیام روز قدس امسال پیام شفاف میدان به دیپلماسی است که باید به مصالح میدان بیاندیشد و بیراهه نرود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، بسیج اساتید استان قم با صدور بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامیداشت .

در این بیانیه آمده است:

 

                                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

  «سُبحـنَ الَّذِى اَسرى بِعَبدِهِ لَيلاً مِنَ المَسجِدِ الحَرامِ اِلَى المَسجِدِ الاَقصَی الَّذى بـرَكنا حَولَهُ لِنُرِيَهُ مِن ءايـتِنا اِنَّهُ هُوَ السَّميعُ البَصير»(اسراء، آيه ۱)

رحمت خدا بر امام امت رضوان الله تعالی علیه که روز قدس را آفرید تا آغازی بر پایان رژیم اشغالگر قدس و بازگشت فلسطین به دامان اسلام عزیز باشد. رحمت خدا بر شهیدان خونین کفن دفاع از آرمان فلسطین در همه کشورهای اسلامی خصوصاً شهید سرافراز سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی که زمینه ساز برتر آزادی قدس شد.
روز قدس امسال با محدودیت‌های شدید کرونایی همراه است اما پیام این روز عزیز رساتر از همیشه بر دل آزادیخواهان جهان خواهد نشست.

پیام روز قدس امسال پیام مقاومت و ایستادگی ملتی است که توانست با مقاومت جانانه خود امریکای جهانخوار را سر جای خود بنشاند و فشار حداکثری را به شکست حتمی تبدیل سازد. پیام روز قدس امسال پیام شفاف میدان به دیپلماسی است که باید به مصالح میدان بیاندیشد و بیراهه نرود. پیام روز قدس امسال پیام حضور ملت‌های منطقه و جهان در دفاع از آرمان فلسطین عزیز است. پیام روز قدس امسال پیام موشک‌هایی است که توانست گنبد آهنین را به اوهن البیوت یعنی بیت العنکبوت تبدیل سازد.

امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی خواب راحت ندارند و آتش و موشک سرزمین‌های اشغالی را در می‌نوردد. روز قدس امسال روز اشک و آه اشغالگران در سرزمین فلسطین است. امروز به برکت مقاومت اسلامی که از برکات روز جهانی قدس است صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی زمین‌گیر شده امیدی به اینده ندارند.

تنها چنگ انداز صهیونیست‌ها برای فرار از آینده محتوم زوال و نابودی دلخوشی به وادادگی و ذلت طلبی برخی دولت‌های وابسته منطقه است تا شاید چند روزی بیشتر به مدد آنان ادامه حیات دهند اما به برکت نفس قدسی رهبر فرزانه ما، حیات ننگین آن چندان به طول نخواهد کشید و به زودی خواهد رسید روزی که ملت های منطقه صلح و آرامش و عدالت را بدون حضور آنان تجربه خواهند کرد.
غرب زده ها و سازشکاران بهتر است به راهی که سازشکاران عرب رفتند فکر نکنند و به اندیشه اسلام ناب وفادار بمانند که هیچ راهی جز آن در برابر زیاد طلبی های خارجی وجود ندارد.

امیدواریم عبرت برجام برای برخی وادادگان سیاسی درس آموز باشد و به تکرار اشتباهات گذشته اصرار نورزند و بدانند که راه مقابله با تحریم و تجاوز، ایستادگی و مقاومت است.
ما اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان استان قم همگام با مردم ایران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت و سر دادن شعار قرآنی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با امام امت و رهبری معظم انقلاب پیمان مجدد میبندیم که در راه آزادی قدس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده، راه جهاد و شهادت را تا رسیدن به سرمنزل رهایی ادامه خواهیم داد.



سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم
رمضان المبارک ۱۴۰۰ش

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.