روز قدس، فرصت‌سازی برای نمایش وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین است

asatid
بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت یوم الله روز قدس:

روز قدس، فرصت‌سازی برای نمایش وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین است

طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ، فرصت‌سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج،  بسیج اساتید اصفهان با صدور بیانیه‌ای یوم الله روز قدس را گرامیداشت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ"

(مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی‌کم و کاست به شما می‌دهد. (سوره مبارکه محمد، آیه شریفه۱۲)

جمعه آخر ماه مبارک رمضان یادآور روزی بزرگ و مهم در تاریخ مظلومیت فلسطین است که به ابتکار امام راحل بنیان گذاشته شد و همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را فرا می‌خواند تا ندای مظلومیت آنان را یک صدا فریاد نمایند.

دهه‌ها از وقوع یک تراژدی بزرگ در قلب سرزمین‌های اسلامی"فلسطین عزیرتر ازجان" می‌گذرد. رژیمی سفاک و ددمنش با حمایت اجانب زورگوی عالم، بی‌وقفه در پی محو و نابودی یک موجودیت دینی-ملی واحد و لایتغیر به نام قدس شریف است و در طول بیش از هفت دهه، تمامی حربه‌های خباثت‌آلود خود را برای رسیدن به مقصودی شیطانی به کاربسته است، اینک هم سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کم‌رنگ کردن مسئله‌ی فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است. اما طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ، فرصت‌سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آن‌هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس بویژه در جغرافیای اسلام بوده که قادر است ارتباط گذشته، حال و آینده امت اسلامی را برقرار ساخته و در عین حال تیر زهراگینی بر قلب توطئه فراموشی این مسئله وارد سازد.

نهضت استادی بسیج اصفهان با اشاره به این که گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان بوده، یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید محمد حسین زاده حجازی را گرامی‌داشته، اعلام می دارد: هوشیارانه این نکته را که سیاست آمریکا و صهیونیست‌ها انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه مقاومت و راه اندازی جنگ‌های داخلی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت و فرصت دادن به رژیم صهیونیست است، مدنظر داشته و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همسو و همگام با ملت شریف ایران و همه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان بر حمایت همه جانبه خود نسبت به آرمان قدس شریف و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و بویژه تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی تاکید می‌نماید.  

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.