نهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

asatid
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

نهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

نهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون دولت اسلامی(دولت در تراز) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری مرکز هم اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، احمدرضا بسیج عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسوول بسیج اساتید استان در نهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی وارد چله دوم شده است از این جهت ساختن دولت انقلابی و اسلامی نیازمند شناخت و تحقق آرمان‌های ولایت عظمی (ارواحنا فداه) در دولت اسلامی است.

وی تحقق دولت اسلامی  در انتخابات پیش رو را مستلزم تحقق اهداف چهل ساله انقلاب اسلامی برای کوتاه کردن دستان دشمنان خواند و افزود: استکبار جهانی با ایجاد جنگ نرم و عملیات روانی قصد نا کارآمدی نظام انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب و ایجاد اختلاف بین حکومت و نظام دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با اشاره به نا کارآمدیی دشمن در ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران در رفع مشکلات معیشتی مردم به خصوص در ایام همه گیری ویروس منحوس کرونا و قبل تر از آن حوادث و بلایای طبیعی و رفع آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی همواره کوشیده است در کنار مردم هم قدم باشد.

بسیج در ادامه افزود: یکی دیگر دلایلی که موجب شده است ایجاد دولت اسلامی در این شرایط الزامی تر باشد دستاوردهای کشور در عرصه دفاعی، امنیتی و حتی رونق اقتصادی پس از برداشتن گام های نخستین در اجرای استراتژی مقاومت فعال در این زمینه است.

مسوول بسیج اساتید استان در پایان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و الطاف الهی اکنون در جایگاه مناسبی و شایسته ملت ایران در چشم جهانیان است و با عبور از گردنه سختی ها اکنون باید مسیری هموار و مناسبی را برگزیند تا در ادامه راه مشکلات حل نشدنی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.