فراخوان دومین استارت آپ انتخابات در ایران

asatid
سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری بسیج اساتید تهران بزرگ برگزار می‌کند:

فراخوان دومین استارت آپ انتخابات در ایران

سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری بسیج اساتید تهران بزرگ فراخوان دومین استارت آپ انتخابات در ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری بسیج اساتید تهران بزرگ فراخوان دومین استارت آپ انتخابات در ایران را برگزار می‌کند.

راهکارهای جلب مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات؛ ترسیم نظام انتخاباتی ایران و روندهای اجرایی آن با رویکرد اعتماد آفرینی؛ راهکارهای خلاقانه معرفی نامزد اصلح به افکار عمومی؛ چگونگی افزایش شفافیت مالی در میان نامزدها و تبدیل آن به یک مطالبه عمومی؛ شیوه‌های اعتمادزدایی از رسانه‌های بیگانه در ایام انتخابات؛ راهکارهای ترغیب افکار عمومی به انتخابات منطقی و پرهیز از رفتارهای هیجانی؛ راهبردها و اقدامات عملی مواجهه با دوگانه سازی‌های کاذب و مخرب؛ روش های خلاقانه بازخوانی نقش رای  مردم در تعیین سرنوشت آنان و راهکارهای آموزش عمومی سواد رسانه( ویژه ایام انتخابات) از جمله محورهای اصلی این رویداد است.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 27 اردیبهشت 1400 اعلام شده و به 10 ایده برتر جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

این رویداد ملی 1 تا 3 خرداد 1400 در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود و زمان برگزاری رویداد استانی آن  29 و 30 اردیبهشت 1400 است.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان استارت آپی می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس دبیرخانه http://tehb.basijasatid.ir ارسال نمایند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۵۰۴۲ تماس حاصل نمایند.

اس

 

انتهای پیام /

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.