آغاز به کار پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم»

asatid
ظهر امروز؛

آغاز به کار پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم»

پویش ملی «نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» طی مراسمی در خبرگزاری فارس و با حضور رییس و معاونین سازمان بسیج اساتید کشور به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، محسن مهدیان معاون خبر خبرگزاری فارس و جمعی از اساتید دانشگاه و معاونین سازمان بسیج اساتید « پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این پویش به همت نهضت استادی بسیج راه‌اندازی شده و قرار است با همکاری خبرگزاری فارس نامه‌ها و خواسته های استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم را جمع آوری کرده و در آغاز دولت سیزدهم به رییس جمهور منتخب تحویل دهد.

بر همین اساس بسیج اساتید در استان‌های مختلف با همکاری دفاتر استانی خبرگزاری فارس در راستای اهداف این پویش حرکت خواهند کرد.

گفتنی است بسیج استادان ایران اسلامی پس از بررسی‌های لازم به 1400 نامه برگزیده اقشار مختلف جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.

در مراسم آغاز به کار « پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم» که در خبرگزاری فارس برگزار شد، از پوستر این پویش رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.