جناب آقای روحانی آیا مردم نامحرم‌اند؟/ وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای کذب، رسما دروغ گفته

asatid
عضو شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید استان اصفهان؛

جناب آقای روحانی آیا مردم نامحرم‌اند؟/ وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای کذب، رسما دروغ گفته

حسین مطیع عضو شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید استان اصفهان: در حالی که نماینده روسیه در مذاکرات وین تاکید کرده که کارگروه سوم تشکیل شده تا موضوع گام گام شدن تحریم‌ها و تعهدات ایران را بررسی کند، وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای کذب در مورد وظیفه این کارگروه، رسما دروغ گفته است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، حسین مطیع عضو شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید استان اصفهان، در یادداشتی تحت عنوان «جناب آقای روحانی آیا مردم نامحرم‌اند؟» می‌نویسد: در حالی که نماینده روسیه در مذاکرات وین تاکید کرده که کارگروه سوم تشکیل شده تا موضوع گام گام شدن تحریم‌ها و تعهدات ایران را بررسی کند، وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای کذب در مورد وظیفه این کارگروه، رسما دروغ گفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه آورده است: بر اساس آنچه اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه منتشر کرده، «در این نشست، کشورهای مشارکت‌کننده در برجام توافق کردند علاوه بر دو گروه کارشناسی فعلی (در حوزه لغو تحریم‌ها و هسته‌ای)، هفته آینده یک گروه کارشناسی سوم نیز برای گفت‌وگو در خصوص ترتیب‌های عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام ایجاد شود.

مطیع می‌نویسد: حال سوال این است؛ آقای ظریف، آقای عراقچی، آقای رییس دولت، تا کی می‌خواهید به ملت دروغ بگوئید؟ شما توافق کرده‌اید که کارگروه سوم، وظیفه‌اش گام به گام کردن تعهدات است، بعد به مردم و حاکمیت دروغ می‌گویید که وظیفه این کارگروه ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها است؟ چه نیازی به این ترتیبات که برایش کارگروه تشکیل شود؟ آیا بهتر نیست به جای این سیاسی کاری‌ها با مردم صادق باشید؟ یا نکند خدای ناکرده دوباره می‌خواهید در آستانه انتخابات کمی دلار و سکه را که خودتان گران کرده بودید، ارزان کنید و بگویید؛ اثر مذاکرات بود؟! آیا یک مومن نه، یک عاقل از یک سوراخ چقدرگزیده می‌شود؟ آیا مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان این بازی جدید و البته تکراری شما هستند؟ آیا با این روش گام‌به‌گام می‌توان راستی آزمایی کرد؟ یا باز می‌خواهید مذاکرات را تا زمان انتخابات فرسایشی کنید وفرصت بخرید تا شاید بتوانید دوباره جناح شما رای بیاورند؟!

عضو شورای سیاست‌گذاری بسیج اساتید استان اصفهان، ادامه می‌دهد: شما که می‌دانید آنها تحریم‌ها را برنمی‌دارند؛ چرابه جای رفع تحریم به خنثی‌سازی آن نمی‌اندیشید؟

آقای روحانی لطفا با مردم خود در این روزهای آخر صادق باشید!

ای که هفت سال رفت و درخوابی

مگر این چند روز دریابی

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.