ارزیابی اثرات رخداد زلزله سی‌سخت در مناطق سکونت‌گاهی جنوبی سمیرم

asatid
در بازدید از سرشاخه‌های کارون در استان اصفهان و شهرستان سمیرم صورت گرفت:

ارزیابی اثرات رخداد زلزله سی‌سخت در مناطق سکونت‌گاهی جنوبی سمیرم

معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید اصفهان به همراه اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در روزهای ابتدایی فروردین ماه 1400 اثرات رخداد زلزله سی‌سخت در مناطق سکونت‌گاهی جنوبی شهرستان سمیرم را ارزیابی کرده و پیشنهادات و راهکارهای تخصصی در بخش‌ها و موضوعات مختلف را ارائه کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج، مسعود نصری معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان به همراه اعضای کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در روزهای ابتدایی فروردین ماه 1400 با بازدید از سرشاخه های کارون در استان اصفهان و شهرستان سمیرم اثرات رخداد زلزله سی‌سخت در مناطق سکونت‌گاهی جنوبی شهرستان سمیرم را ارزیابی و در ادامه پیشنهادات و راهکارهای تخصصی در بخش‌ها و موضوعات مختلف را ارائه کردند.

خبر اصفهان- بازدید

معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: در این بازدید ارزیابی اثرات رخداد زلزله سی‌سخت در مناطق سکونت‌گاهی جنوبی شهرستان سمیرم انجام شد.

اصفهان- بازدید

مجید صفامهر مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان، با بیان این که بازدید از این منطقه به منظور آشنایی بیشتر ظرفیت‌ها برای ارائه راهکارهای تخصصی انجام شده است، گفت: خروجی که برای این بازدید تهیه و در دستور کار قرار می‌گیرد، مقاوم سازی ساختمانی روستایی و استفاده از آیین نامه‌های مرتبط با مقاوم‌سازی در ساخت مجموعه‌های گردشگری، اقامتی، همچنین توجه به احداث سازه‌های مهار رانش و ریزش خصوصا در شبکه راه‌ها و استفاده از مقاطع مناسب پل و آبروها در مسیرهای جریان سیلاب‌های فصلی است.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.