دوره بصیرت افزایی با عنوان "نقش انقلاب در بیدارگری اسلامی"

asatid
به همت بسیج اساتید استان مرکزی برگزار شد؛

دوره بصیرت افزایی با عنوان "نقش انقلاب در بیدارگری اسلامی"

دوره بصیرت افزایی با عنوان " نقش انقلاب در بیداری اسلامی" با حضور رییس مرکز اسلامی آرژانتین و امام جمعه بوینس‌آیرس برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، دوره بصیرت افزایی "نقش انقلاب در بیدارگری اسلامی" با حضور عبدالکریم پاز رییس مرکز اسلامی آرژانتین و امام جمعه بوینس آیرس  برگزار شد.

وی در این دوره عنوان کرد: خداوند به واسطه امام خمینی، مردی بزرگ و بت‌شکن از فرزندان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ما را نجات داد، خداوند به وسیله امام خمینی به حکومت زورگویان در ایران خاتمه داد و مردم آرژانتین با الگو قرار دادن ایران و مسلمانان ایران به سوی رهایی هدایت شدند.

وی با اشاره به آنکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ایام بزرگی است که به حق نام ایام‌الله بر آن نهاده شده است افزود: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون بسیار ارزشمند است، زیرا زمانی ایران برای تعیین یک نماینده یا وزیر باید از سفارت آمریکا اجازه می‌گرفت، ولی اکنون شاهد این هستیم که ایران به عنوان یک قدرت بین المللی شناخته می‌شود که در بسیاری از معاملات جهان و بالاخص منطقه نقش دارد.

وی گفت: پیشرفت‌های ایران مرهون تلاش‌های مردم ایران بوده است و دنیا به عظمت ایران اعتراف دارد. پس مردم ایران باید قدر نظام اسلامی را بدانند و اجازه ندهند تا شرایط سخت اقتصادی و .... بهانه‌‌ای برای ایجاد اختلاف شود.

امام جمعه آرژانتین با مثبت ارزیابی نمودن ارتباط دو کشور آرژانتین و ایران با یکدیگر، به تلاش برخی از کشورهای به ظاهر ابرقدرت در جهت به هم زدن این رابطه اشاره کرده  و افزود: کشورهای به ظاهر ابرقدرت بحمدالله تاکنون نتوانسته اند راه به جایی ببرند.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان مرکزی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.