امید آفرینی، صیانت از گفتمان مشارکت پرشور و انتخاب اصلح

asatid
سیاست انتخاباتی نهضت استادی بسیج اعلام شد:

امید آفرینی، صیانت از گفتمان مشارکت پرشور و انتخاب اصلح

رییس بسیج اساتید کشور گفت؛ پرهیز از اعلام کاندیدای مصداقی و اقدام برای معرفی شاخص‌های گفتمانی برای رسیدن به مشارکت پرشور، آگاهانه و گفت‌و‌گو با کنش‌گران و کاندیداها با هدف شناساندن ویژگی‌های انتخاب اصلح، سیاست قطعی شبکه سراسری نهضت استادی بسیج است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گردهمایی روئسا، جانشینان و اعضای شوراهای استانی و ملی سازمان بسیج استادان کشور در محل دانشگاه پیام نور که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: بسیج استادان کشور در آراء و فرامین رهبر فرزانه انقلاب جایگاه مهمی در جریان‌سازی و گفتمان‌سازی دارد و با این سرمایه فرهنگی و نیز برخورداری از مرجعیت علمی و سرمایه اجتماعی باید بتواند در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ایفای نقش کند.

وی گفت: شبکه مدیریتی بسیج استادان کشور با احزاب و گروه‌های سیاسی متفاوت است زیرا این شبکه به عکس احزاب که خواستار پیروزی جناح خود و کاندیدای گروهی خود هستند، به فکر پیروزی مردم و گفتمان انقلاب اسلامی در ساحات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

زارعی با مهم ارزیابی کردن عملیات تبیین گفتمانی انتخابات بر کار حزبی در انتخابات پیش‌روی گفت: اگر شبکه‌های استانی و ملی قدرت نرم به تولید ایده و مضامین انتخاباتی در عرصه‌های ملی و بخش‌های منطقه‌ای و استانی مبادرت نکنند، ممکن است برخی متخصصین فریبکار در عملیات‌های  روانی، انتخابات را که باید مولد امید و رویدادی برای طراحی الگوهای گذار از مشکلات اقتصادی و اجتماعی باشد به صحنه سیاست زدگی‌ها و دوگانه سازی‌های جعلی و مصنوعی تبدیل نمایند.

وی با توجه به اعترافات تکاندهنده کارگردان فیلم انتخاباتی دور قبل ریاست جمهوری که دوگانه‌های سرهنگ_حقوقدان و دوگانه چرخ کارخانه_چرخ سانتریفیوژ را جعلی و فریب کارانه و نتیجه سناریونویسی ذهن خود برای فریب مردم اعلام کرده بود، گفت: با مشاهده این تجربه‌هاست که استادان و مدرسان شبکه‌های استانی و ملی قدرت نرم باید ورود به کار مهم توانمندسازی مردم برای شناخت معیارهای انتخاب اصلح را بر ورود ساده و زود هنگام طرفداری از کاندیداها را ترجیح دهند.

زارعی در پایان خواستار پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری و سخنگوی دولت درباره اعترافات تکان‌دهنده کارگردان فیلم انتخاباتی رییس جمهور وعذرخواهی رسمی دولت از مردم ایران در این باره شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.