مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد

asatid
طی مراسمی در دانشگاه هنر تبریز؛

مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز معرفی شد

رضا محمدی رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی، تقویت روحیه مطالبه گری در دانشگاه‌ها را یکی از آرمان‌های بسیج اساتید دانست و گفت: یک بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی، رییس و هیات رییسه و اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز 14 اسفند 99 در این دانشگاه برگزار شد.

محمدعلی کی‌نژاد، رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این مراسم گفت: بسیج تشکل نیست و با همه کانون‌ها، انجمن‌های علمی، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی متفاوت است و همه خود را متعلق به بسیج می‌دانیم.

رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود: بسیج به هیچ حزب و جناحی تعلق ندارد و رنگین‌کمانی از آدم‌هایی با تفکرات گوناگون است. بسیج اساتید جایگاه ویژه‌ای دارد و در زمینه جایگاه خاص بسیج اساتید همین بس است که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای به بسیج اساتید دارد .

وی با بیان اینکه مسئول پیشین بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعامل خوبی با مسئولان دانشگاه داشت، ابراز امیدواری کرد :  بسیج اساتید این دانشگاه خوشنام‌تر و قوی‌تر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهد و مسئولان دانشگاه هم در کنار آنها قرار دارند .

وی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد : کار بسیج اساتید ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان‌های نظام و انقلاب فعالیت می‌کند.

در ادامه این مراسم رضا محمدی، رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی  به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید بسیجی اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی تقویت روحیه مطالبه‌گری در دانشگاه‌ها  را یکی از آرمان‌های بسیج اساتید دانست و گفت: یک  بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند .

محمدی با اشاره به اینکه اولین وظیفه بسیج اساتید اعتقاد به شعار « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » است ادامه داد: دفاع تمام قد از اسلام ، انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی از دیگر ویژگی های بسیج اساتید است  و بنابر فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است و ما باید آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب و میهن خود را داشته‌ باشیم.

در پایان این مراسم  با اهدای لوح سپاس از زحمات وهابی، مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه  هنر تبریز تجلیل شد و حکم  سعید کاوه به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید ( برادران ) و گل فرشچی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید (خواهران ) دانشگاه هنر اسلامی تبریز به ایشان اعطا شد.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان ش

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.