دنیا ایران را به‌عنوان ابرقدرت ایدئولوژیک پذیرفته است

asatid
معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

دنیا ایران را به‌عنوان ابرقدرت ایدئولوژیک پذیرفته است

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، با بیان این که دنیا ایران را به‌عنوان ابرقدرت ایدئولوژیک پذیرفته است، گفت: آرمان بزرگ «ایجاد تمدن نوین اسلامی» در گام دوم محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، بیژن شمس در نشست دانشجویی با موضوع «دوران دانشجویی، راه مهندسی و بیانیه گام دوم انقلاب» که به صورت برخط با سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد، با بیان این که دنیا ایران را به‌عنوان ابرقدرت ایدئولوژیک پذیرفته است، گفت: آرمان بزرگ «ایجاد تمدن نوین اسلامی» در گام دوم محقق می‌شود.

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که انقلاب اسلامی امروز از لحاظ ثبات سیاسی مورد پذیرش اغلب کشورهای جهان و حتی استکبار جهانی قرار گرفته است، اضافه کرد: دنیا ایران را یک کشور مستقل سیاسی و حتی به‌عنوان ابرقدرت ایدئولوژیک که توان تأثیرگذاری روی جهان و مناسبات جهانی را دارد، پذیرفته است.

مشکلات اقتصادی امروزه حاصل تفکر غرب‌گرایی است

شمس با اشاره به این که اقتصاد، فرآیندی بزرگ است که در همه شئون و جهات زندگی انسان اثر دارد، یادآور شد: در گام نخست انقلاب افراد اجرایی حکومت قصد واردکردن اقتصاد از غرب و بومی‌سازی آن را داشتند که با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با ورود اقتصاد غربی، فرهنگ غربی نیز به کشور وارد می‌شود و مبنای اقتصاد غربی تفکر غربی بوده و مبنای دینی و اسلامی ندارد، این راهبرد شکل نگرفت.

وی متذکر شد: متأسفانه تفکر لیبرال از بین نرفته و مشکلات اقتصادی امروزه حاصل تفکر غرب‌گرایی است که از آن زمان در کشور وجود داشت.

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود: توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به‌کارگیری نیروی جوان در جامعه بوده است، همانگونه که در سال‌های جنگ توجه به جوانان وجود داشت و این جوانان فرماندهان جنگ بودند.

شمس تبیین کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش بعث عراق با وجود دریافت امکانات زیاد از غربی‌ها نتوانست مقابل عزم، اراده، فکر و خلّاقیت جوانان صف‌آرایی کند.

وی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری رشد و پیشرفت کشور با حضور جوانان است، تشریح کرد: باید در دهه‌های آینده افراد کارآزموده و باتجربه از انقلاب حراست کنند و آن را بیش از پیش به آرمان بزرگ که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت است نزدیک کنند.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.