عصاره بیانیه گام دوم مشارکت و حضور مردم در اداره حکومت است

asatid
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:

عصاره بیانیه گام دوم مشارکت و حضور مردم در اداره حکومت است

مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست تخصصی با موضوع « نقش نهضت استادی در جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی و دولت آینده»، گفت: عصاره بیانیه گام دوم مشارکت و حضور مردم در اداره حکومت، نقش آفرینی و سپردن مسئولیت‌ها و گره‌گشایی کارهای سخت به دست مردم است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در نشست تخصصی با موضوع « نقش نهضت استادی در جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی و دولت آینده» که به همت بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، گفت: عصاره بیانیه گام دوم مشارکت و حضور مردم در اداره حکومت، نقش آفرینی و سپردن مسئولیت‌ها و گره‌گشایی کارهای سخت به دست مردم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ضمن درود و سلام بر روح پرفتوح همه شهدا و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جا دارد شکست ترامپ را تبریک عرض کنیم کسی که بیشترین هجمه و فشار حداکثری را بر ایران وارد کرد با معمارش به زباله دان تاریخ سپرده شد؛ و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم، او به ما یاد داد ایستادگی، مقاومت، خم نشدن و نترسیدن را و شرایطی را در منطقه بوجود آورد که جمهوری اسلامی ابتکار عمل، عزت و سربلندی را به دست گرفته است.

سردار فدا، ادامه داد: شهید سلیمانی با شهادتش شرایطی را در منطقه بوجود آورد که امریکایی‌ها در تمام ماموریت‌ها و اهداف و برنامه‌هایی که در راستای راه‌اندازی خاورمیانه جدید در سرداشتند شکست بخورند، به همین خاطر تن دادن به رئیس جمهوری که پایبند به قواعد نباشد ضوابط بین‌المللی را رعایت نکند قدرت امریکا را چه در داخل و چه در منطقه و دنیا بازیابی بکند و یک اقتدار و هیمنه ای برای امریکا فراهم بکند.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، بیان کرد: سیاست ترامپ فشار حداکثری به جمهوری اسلامی و بعد شبکه‌سازی بود  ولی علی‌رغم همه این اقداماتی که انجام دادند شاهد و ناظر بودیم که دوره حضور و ریاست جمهوری ترامپ یک دوره‌ای شد و تن دادند به جابجایش و شرایطی را فراهم کردند که بایدن دوباره رییس جمهور شود و بایدن وقتی آمد،گفت ما می‌خواهیم مرده‌ای را احیا بکنیم،  یعنی همان احیای دمکراسی.

وی ادامه داد: امروز شرایطی در امریکا بوجود آمده که امریکا دچار مسائل و مشکلات زیادی شده است و بواسطه حجم مسائل و مشکلاتی که دارند، دنبال این وضعیت و ظرفیت هستند که بخش عمده توجهات و مسائلی که نگاه و توجه مردم دنیا را به آن معطوف کرده، عبارت از ایجاد شکاف داخلی، دو دستگی، اختلاف بین سران ارتش و بدنه، جدایی طلبی، استقلال خواهی ایالت‌های مختلف امریکا است، این ظرفیت و اختلافات درونی را به بیرون از کشور منتقل بکنند، که هجمه فشارش با امریکایی‌هاست و بُعد امنیتی آن با رژیم صهیونیستی و پشتیبانی مالی آن با کشورهای عربی منطقه است.

سردار فدا اظهار کرد: سیاستی که بایدن دارد برخلاف ترامپ اول شبکه‌سازی است متشکل از اراذل و اوباش، سلطنت طلب‌ها، منافقین،  گروه‌های ضد انقلاب و گروه‌های مختلف و دوم فشار هوشمند و شرطی کردن مردم که در این راستا اتفاقاتی که دنبالش هستند رقم بزنند در داخل کشور گشایش‌هایی را در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات فراهم بکنند پول‌های ما در کره، چین و جاهای مختلف از بلوکه شدن خارج شود یک مقدار وضعیت اقتصادی با گشایشی که انجام می‌دهند شرایط فراهم شود به نحوی که مردم شرطی بشوند.

وی گفت: حاج قاسم به ما یاد داد حادثه عاشورا پیروز است حاج قاسم به ما یاد داد علی‌رغم کمبود نیرو و نفرات، علیرغم هجمه و هجوم، علیرغم داشتن همه امکانات، تجهیزات، پول و اعتبار در سطح منطقه می‌توان در مقابل قدرت‌های بزرگ و استکبار ایستادگی کرد، مقابله کرد بازسازی کرد خودمان را و بازیابی کرد و امریکا و دشمنان ایران را شکست داد.

وی با بیان این که دیدیم  امریکایی‌ها مراسم تحلیف را در یک پادگان و دژ نظامی بزرگ درست کردند، ادامه داد: یکی از شاخصه‌ها و نقاط بارز زندگی غربی و امریکایی‌ها انسجام درونی وحدت درونی و قدرت ملی درونی بود که در انتخابات جدید شکست خورد و آسیب‌پذیر شد و چنان آسیب‌پذیر شد که از طرق مختلف پیام دادند که ما خواستار تعامل با ایران هستیم. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: این امنیت، این عزت و این اعتبار را ما مدیون جبهه مقاومت، ایستادگی، مقاومت و پایبندی به اصول و ارزش‌های خودمان هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف که در کشور وجود دارد، گفت: همه اینها بواسطه سرانگشت تدبیر، فکر و مدیریت با توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی قابل حل و قابل مدیریت هست.

سردار فدا ادامه داد: مردم علی‌رغم تحریم، علی‌رغم جلوگیری و ممانعت از خرید تجهیزات، خرید وسایل پزشکی، خرید واکسن توانستند بر این بیماری عظیم فائق بیانید و صرفا با تکیه بر توان داخلی، تکیه بر دانش بومی و استفاده از اساتید ایثارگر، فداکار و پرتلاش و دانشمندان نخبه ایران به این ظرفیت و توان برسند، اما آنهایی که همه امکانات را داشتند، همه تجهیزات را داشتند همه وسایل را داشتند و ما را در تحریم قرار دادند امروز درگیر هستند، و روزانه هزاران نفر تلفات دارند، این عزت و اعتبار جمهوری اسلامی را به ما نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، افزود: جا دارد بواسطه مسائلی که هست و وجود دارد شرایطی را برای مردم کشورمان تبیین و بازگو بکنیم و حضور و مشارکت حداکثری را به‌عنوان بهترین و اولویت‌دارترین مسئله اصلی کشورمان مد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: امیرالمومنین علی (ع) در حدیثی می‌فرمایند؛ نشان دهنده زوال حکومت‌ها چهار چیز است یکی ضایع کردن مسائل اصلی، که مسائل اصلی ما در ابتدای انقلاب عزت، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، نه شرقی، نه غربی، عدالت، رسیدگی به وضعیت محرومین،  محرومیت زدایی، تکیه بر توان داخلی، استقلال خواهی و خود اتکایی و قطع وابستگی به بیگانگان بود، که بخش اعظم آن در طول 43 سال گذشته انقلاب توسط برخی دولت‌ها محقق شده برخی دولت‌ها هم به این موضوعات توجه نکردند و وقتی توجه نکردند مردم هم از آنها روی‌گردان شدند.

وی افزود: دومین موضوع پرداختن به مسائل فرعی و حاشیه‌ای است، که ما دچار مشکلات و شرایطی می شویم که شاهد و ناظر هستیم، و سوم جلو انداختن آدم‌های پست، سپردن مسئولیت‌های کلیدی و بزرگ به دست آدم‌های کم توان و آدم‌هایی که رانت خوارند، آدم‌هایی که به دنبال پر کردن جیب خودشان هستند، آدم‌هایی که دنبال خط و باند و سیاسی‌بازی وحزب و گروه‌گرایی هستند دغدغه و مشکل اصلی آنها مردم، نظام و کشور، استقلال و آزادی و اصول آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری نخواهد بود. مسئله بعدی هم عقب انداختن آدم‌های برتر است از مسئولیت‌های کلیدی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان این که ولی جمهوری اسلامی به برکت رهبری آگاه، هوشیار، مدیر و مدبر و مردمی با بصیرت، فداکار، ایثارگر و توانمند ولایی و ولایت‌مدار توانستند 43 سال گذشته انقلاب را در مقابل همه تهاجمات دشمن مقاومت بکنند، اظهار کرد: دولت جوان انقلابی که منشا و پایه و اساس آن بیانیه گام دوم و هوش، درایت، مدیریت فرماندهان جبهه جنگ نرم و پا به کاری و حضور و مشارکت جوانان و مردم عزیزمان است.

وی ادامه داد: عصاره بیانیه گام دوم یعنی مشارکت و حضور مردم در اداره حکومت، نقش آفرینی و سپردن مسئولیت‌ها و گره‌گشایی کارهای سخت به دست مردم  است همانطور که در جنگ شاهد بودیم اگر مردم نبودند جنگ را پیروز نمی شدیم، اگر مردم نباشند مشارکت آنها نباشد اربعین را براحتی نمی‌توانیم برگزار کنیم، دهه محرم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چون جلوه مردمی و مشارکت مردمی و مدیرتی مردمی دارد به این خوبی بدون فشار به دولتها دارد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان این که مسئله مقابله با بیماری کرونا با حضور و مشارکت و مدیریت مردم حل شد و حل خواهد شد، بیان کرد: انشاالله خداوند توفیقی بدهد ظرفیت و امکانی بدهد که ما بتوانیم از ظرفیت استادان، اعضای هیات علمی و دانشمندان استفاده کنیم برای بصیرت‌افزایی، مطالبه‌گری بحق، بالا نبردن سطح توقعات مردم، حرکت در مسیر وحدت، انسجام ملی و اتحاد کشور و حرکت در مسیر امامین انقلاب و پایبندی به اصول و ارزش‌ها و در مسیر شعارهای ابتدای انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.