نشست مسئول بسیج اساتید با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری

asatid
صبح امروز، به صورت مجازی برگزار شد؛

نشست مسئول بسیج اساتید با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری

نشست مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و انجمن‌های اسلامی دانش آموزی این استان به صورت برخط و مجازی برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، جلسه مشترکی صبح امروز با حضور احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی این استان در ساختمان بسیج اساتید به صورت مجازی برگزار شد.

احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در تشریح  نقش و اهمیت و جایگاه خاص اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در کشور گفت: این اتحادیه از جمله نهادهای خود جوش و مردمی است که از دل جوانان و مدارس شکل گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کرسی‌ها در اختیار نخبگان است که با فراگیری دانش آموزان این اتحادیه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این کرسی‌ها به مراتب افزایش پیدا می‌کنند و نقش به سزایی را در علمی‌سازی و اثرگذاری  نقشه راهبردی و بیانیه گام دوم انقلاب ایفا می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری سپس به شبهات ایجاد شده در این انجمن اسلامی پاسخ داد و در ادامه افزود: لازم است در وضعیت کنونی، این انجمن به آسیب شناسی‌های موجود بپردازد و با همکاری سازمان بسیج اساتید استان بکوشد تا راهکاریی برای رفع این آسیب ها و موانع پیدا نماید.

احمدرضا بسیج در پایان این نشست ضمن تقدیر از رفتار حسنه و برخورد خوب  اعضای این انجمن در جهت جذب جوانان انقلابی و صالح، خاطر نشان کرد: امروز ملاک تبلیغ اسلام متخلق شدن مبلغ به اخلاق و رفتار حسنه اسلامی است و در این صورت است که دل‌های دیگران برای پذیرش اسلام نرم می‌شود.

انتهای پیام/

روابط عمومی نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.