انقلاب اسلامی ایران؛ کوهی استوار در مسیر تحقق آرمان‌های والای بشریت

asatid
در بیانیه سیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مطرح شد:

انقلاب اسلامی ایران؛ کوهی استوار در مسیر تحقق آرمان‌های والای بشریت

انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت و صعب بدخواهان و دشمنان این سرزمین، طی چهار دهه گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی دربر داشته است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، نهضت استادی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

به نام خدا

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسد، شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند، تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن، امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند. 

بهمن همیشه در راه است. طلیعه امید و استقلال در سرزمین آزاد مردان و شیرزنان به گواه تاریخ نویسان، یکی از خاص ترین و شاید تکرار ناپذیرترین انقلاب هایی است که جهان به خود دیده است؛ انقلابی از بطن یک جامعه و به خواست آنان و با هدایت و رهبری انسانی شجاع و آزاده شکل گرفته است و در چهل و دومین سالگرد پیروزی خود بالنده و مقتدر، چون کوه استوار در مسیر تحقق آرمان‌های والای بشریت گام بر می‌دارد.

انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت و صعب بدخواهان و دشمنان این سرزمین و ملت انقلابی و آگاه آن؛ طی چهار دهه گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی دربر داشته است و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی و استقلال رسیده است. یقینا دهه فجر زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد بود.
از مردم همیشه در صحنه و وفادار به امام و انقلاب دعوت می‌‎شود با حضور در مراسم دهه فجر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کرده و به آمریکا و اذنابش پاسخ دندان شکن داده و عزم و اراده خویش را برای ادامه این راه نورانی تاسپردن پرچم انقلاب به دست امام زمان عج به نمایش بگذارند .

کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

 

 

روابط عمومی بسیج اساتید استان بوشهر

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.