انقلاب اسلامی؛ نهضتی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد:

انقلاب اسلامی؛ نهضتی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است

بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی در بیانیه‌ای که به مناسبت چهل‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، یاد شهدا و ايثارگران اين رخدادعظيم الهي درقرن حاضربه ويژه شهداي مدافعان حرم وحريم امنيت واقتدارايران اسلامي و در راس آن سيد الشهداي جبهه مقاومت شهيد حاج قاسم سليماني و شهدای سلامت  را گرامی داشت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: 

چهل ودوسال از ثبات یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه بزرگ معمارش، به سلسله اي ازجنس پادشاهان پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت استعمارگراني بود كه كرامت انساني رافداي مطامع پست خود نموده بودند.نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است بارويكرد "هيهات من الذله"
این انقلاب که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌ طلبي و مقابله باستم ،بهترين الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم  را فراهم نمود. چهل و دو سال  افتخار در عرصه های ؛نظامی ؛  تولید علم  ؛ سلامت ؛ سیاست ؛ فرهنگ ؛ امنیت ؛ اقتصاد ؛رفاه؛صنعت ؛ کشاورزی ؛ ورزش ؛ خودکفایی در اکثر زمینه های تولیدی  ؛ حوزه بانوان ؛ مشارکت های مردمی و حرکتهای پر مغز سیاسی مردم در مشارکت انتخاباتی و اثبات دموکراسی های واقعی و  هر آنچه نمونه های مثال زدنی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رویایی شبیه بود و حال ثمره این درخت تنومند  چهل و دو ساله آماده برداشت می‌باشد . 
انقلابی که پشت نظام سلطه واستعماررا لرزاند و دامنه ی این لرزش ها به فراخنايي بود که تا کنون نیز معاندانش  هرروز بیشتراز دیروز ارزشهايش را آماج قرارداده اند و  باتحریم‌های هدفمندوظالمانه آتیه پرتلاطمی فرا روی اين نظام قرار داده است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد. دهه فجروپاسداشت آن فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های ايام الله، که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و ستم بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های بنیان گذار انقلاب  و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای را متجلی سازیم. ضمن پاسداشت ارزشهاي انقلاب شكوهمنداسلامي واداي احترام به ساحت گرامي شهداوايثارگران اين رخدادعظيم الهي درقرن حاضربه ويژه شهداي مدافعان حرم وحريم امنيت واقتدارايران اسلامي ودرراس آن سيدالشهداي جبهه مقاومت شهيد حاج قاسم سليماني و شهدای سلامت  براستمراردرمسيرمنير انقلاب گام می نهیم .


با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران
 
 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.