برای تمدن سازی اسلامی نیازمند هنر متعهد و انقلابی هستیم

asatid
جلیل دارا:

برای تمدن سازی اسلامی نیازمند هنر متعهد و انقلابی هستیم

جلیل دارا، رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، در جلسه تودیع و معارفه کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر بیان ‌کرد: نخبگان و اساتید حوزه هنر در تولید هنر متعهد و انقلابی نقشی سازنده دارند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج(ناب)، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، در جلسه تودیع و معارفه کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر بیان کرد: نخبگان و اساتید حوزه هنر در تولید هنر متعهد و انقلابی نقشی سازنده دارند. 

وی هنر را یکی از بهترین ابزارهای حراست از فرهنگ و هویت یک کشور و نشر آن‌ها دانست و انقلاب اسلامی را نقطه عطف شکل‌گیری هنر متعهد و تمدن ساز عنوان کرد.

دکتر دارا افزود: برای تمدن‌سازی اسلامی نیازمند هنر متعهد و انقلابی هستیم، چرا که هنر فاخر در شکل‌گیری و معرفی یک تمدن نقش کلیدی دارد.

جلیل دارا عنوان کرد: انتظاری که از اساتید بسیجی در حوزه هنر می‌رود این است که؛ در تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی ایفاگر نقشی مهم باشند. و همچنین در هدایت و مدیریت عرصه‌های مختلف هنری در جامعه نقش‌آفرین باشند.
وی تأثیر عمیق هنر در معرفی یک تمدن و حراست از فرهنگ و هویت یک کشور را بی‌نظیر دانست و افزود: هنر به عنوان یک ابزار نرم فرهنگ ساز نیز می‌تواند خنثی‌کننده حملات تهاجمی دشمن علیه فرهنگ و هویت کشور باشد.
دارا همچنین بر ضرورت  فعالیت گروه‌های علمی مسئله محور در حوزه هنر با محوریت اساتید متعهد و انقلابی تأکید کرد.

انتهای پیام/

روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.