آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی اعلام شد

asatid
فراخوان ثبت نام مجازی؛

آخرین مهلت ثبت نام در همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی اعلام شد

به گفته دبیر همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، مدیران جهادی تمدن ساز، آخرین مهلت ثبت نام در این همایش 11 بهمن ماه 1399 اعلام شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج(ناب(، روح الله تولایی رئیس دانشکده و پژوهشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با مشارکت 40 دانشگاه و نهاد معتبر علمی ملی و بین المللی و با حضور اندیشمندان و چهره‌های شاخص داخلی و جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان جهان به صورت محدود حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر همایش اظهار داشت: این همایش با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی جهت استخراج الگوی مدیران جهادی و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 14 و 15 بهمن ماه 1399 در تالار اندیشه دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

تولایی با بیان اینکه برای سخنرانی در این همایش از مقامات عالی کشوری و لشگری و همرزمان شهید سلیمانی دعوت شده است، افزود: ثبت نام و حضور در این همایش به صورت رایگان و مجازی است و برای کلیه شرکت کنندگان مجازی در همایش گواهی معتبر علمی بین المللی صادر خواهد شد.

وی با دعوت از اندیشمندان، اساتید، کارشناسان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه و حوزه و کلیه علاقمندان مکتب شهید قاسم سلیمانی برای ثبت نام و حضور در همایش، افزود: ثبت نام در این همایش از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس mgt.ihu.ac.ir  انجام می شود. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق فرم ثبت نام در رویداد "پیام کوتاه خطاب به سردار دلها" شرکت نموده و "آثار فاخر علمی، فرهنگی و هنری" خود را برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.