پیام معاون ارتباطات وهنر حزب الله لبنان به همایش «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» دانشگاه سوره

asatid
در تقدیر از مسئولان دانشگاه سوره؛

پیام معاون ارتباطات وهنر حزب الله لبنان به همایش «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» دانشگاه سوره

معاون ارتباطات وهنر حزب الله لبنان در پیامی به مناسبت برگزاری همایش «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» از مسئولان دانشگاه سوره به جهت برگزاری همایش تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، متن پیام علی ضاهر معاون ارتباطات وهنر حزب الله لبنان به شرح زیر است:

قاسم اسمی که خود را خلاصه وار معنا می‌کند، در خود  معانی فراوانی از اخلاص ، فداکاری و پهلوانی همراه دارد. حاج قاسم سلیمانی، کسی که در هر حرف از حروف نامش رازی از رازهای این بزرگ مرد ماندگار بزرگ مردی که از روستایی دورافتاده پای به میدان گذاشت و با استقامت وتلاش توانست و خود را به گونه ای بسازد تا به شخصی برجسته و پهلوانی برای امت اسلامی بدل گردد. همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دام ظله) فرمودند:

   قاف از کلمه اسم قاسم به معنای رهبری و اشاره به بُعد رهبری و قهرمانانه در شخصیت این مرد بزرگ  دارد. و حروف الف و سین  اشاره به بعد اسلامی در شخصیت شهید سلیمانی است که استکبار راتا سر حد شهادتش شکست داد. و اما حرف میم که مقاومت او و به عنوان بعد انقلابی اوست که مانند یک خط قرمز در کنارش شکل یافت. همانگونه که انقلابی بودنش همانند سدی بزرگ بر سر راه تحقق اهداف آمریکا بود. و این کلید واژه سبب مقاومت و پاسداری از مقاومت اسلامی در زمان شهادت وی است.  پس  کلمه قاسم حاوی رمزی از حروف اول عبارت " رهبر اسلامی مقاوم " است. و از این رو ما براو به عنوان یک فرد نمی نگریم، بلکه او یک مدرسه و رویکرد و گفتمانی مملو از درس و تجربه می‌دانیم.

  رازهای بسیاری ایست که در گذر روزگار از حاج قاسم سلیمانی برایمان آشکارا می‌گردد.

 همانا که بزرگترین راز او التزام به راه نورانی و مبارک امام خمینی (ره) است. وی نمونه ای برجسته از پرورش یافتگان در سایه  اسلام و مدرسه تعلیم امام خمینی است. ایشان سرباز بحق امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله) بوده اند.

سلام بر سرداری که رهبری اش به وسعت تمام امت بود.

  سلام ، به روحش ، انگشترش ، اشکش و لبخندش

  درود بر حاج قاسم که "راز بیت المقدس" بود.

  درود بر سردار شهید ابومهدی المهندس که "کربلا ، راه او" بود.

 درود بر برادرانم در همایش بین المللی «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» ، برایتان آرزوی موفقیت و استقامت دارم.

انتهای پیام/

 

روابط عمومی دانشگاه سوره

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.