مکتب ولایی، امام ولایی و امت ولایی؛ ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی

asatid
رئیس هیات مدیره انجمن علمی انقلاب اسلامی :

مکتب ولایی، امام ولایی و امت ولایی؛ ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی

دکتر ابراهیم کلانتری:در کتاب آقای دکتر محمدی انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی منحصر به فرد معرفی شده و این کتاب مکتب ولایی، امام ولایی و امت ولایی را ویژگیهای منحصر به فرد این انقلاب مطرح کرده است .

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر ابراهیم کلانتری عضوهیات علمی دانشگاه تهران و رئیس هیات مدیره انجمن علمی انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت حماسه نه دی ضمن معرفی برخی کتاب‌های دکتر منوچهر محمدی آرزو کرد روزی بتوان انقلاب را آنگونه که هست  معرفی نمود.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری  که فرمودند انقلاب ما در معرفی خود مظلوم بوده است، گفت: انقلاب در معرفی شخصیت ها و دستاوردهای خود مظلوم بوده است و هم از نگاه دشمن شناسی جزو انقلابهای مظلوم است چرا که هیچ کجای دنیا چنین دشمنانی علیه یک انقلاب با هم متحد نبوده اند. جبهه زر و زور و تحریف و نیرنگ و ارتجا دست به دست هم داده اند و انقلاب را نشان گرفته اند با این حال هر اتفاقی در این مسیر به نفع انقلاب بوده و باعث شده انقلاب در جهان بیشتر بدرخشد.
کلانتری ادامه داد: در جنگ به تعبیر امام، انقلاب به حقمان را به دنیا عرضه کردیم و فریاد مظلومیتمان را به گوش جهانیان رساندیم و همه لیبرال های داخلی را رسوا کردیم .
وی با اشاره به برخی ویژگی های برجسته در آثار دکترمحمدی عنوان کرد: در کتاب آقای دکتر محمدی انقلاب اسلامی  به عنوان انقلابی منحصر به فرد معرفی شده و این کتاب مکتب ولایی، امام ولایی و امت ولایی را  ویژگی‌های منحصر به فرد  این انقلاب مطرح کرده است که آن را از سایر انقلاب ها متمایز می کند، ویژگیهایی که در هیچ انقلاب دیگری دیده نشده .
این استاد دانشگاه همچنین افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "یکی از کارهای دشمن ایجاد یاس است". بنابراین ما برای مقابله باید ایجاد امید کنیم . کتاب های دکتر منوچهر محمدی به حق ایجاد امید می کند. همچنین نکته دیگر در کتاب ایشان آنست که برخلاف کارهای علمی دیگر چارچوبش غربی نیست و بر اساس چارچوب علمی خود کار کرده، چارچوبی که چشمه پر برکتی است که از قلم روان، مستدل و محققانه دکتر منوچهر محمدی جاری است.

انتهای پیام/

 

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.