پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید درپی درگذشت دکتر داود فیرحی

asatid
در پی ارتحال استاد برجسته حوزه اندیشه سیاسی در اسلام و فقه سیاسی؛

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید درپی درگذشت دکتر داود فیرحی

دکتر مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، در پیامی درگذشت استاد برجسته حوزه اندیشه سیاسی در اسلام و فقه سیاسی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران(ناب)، در متن پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال استاد برجسته حوزه اندیشه سیاسی در اسلام و فقه سیاسی؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی را به جامعه علوم سیاسی و فقه سیاسی، استادان محترم، علاقمندان و به خصوص خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم.

بی شک تکاپوی گسترده و متمادی ایشان در تاملات بی وقفه ی نظری حول سیاست، قدرت و فقاهت در جغرافیای فکر اسلامی و شیعی در خور تحسین است؛ موضوعی که به خصوص در گفت و گوهای بعدی علاقمندان و منتقدین درباره ابعاد گوناگون یافته های علمی آن استاد فقید حائز اهمیتی بیشتر و به بسط تفکر اسلامی در سیاست رهنمون خواهد شد.

علاوه بر تکاپوهای گسترده در اسلام پژوهی به روایت همگان او دارای خلق نیکو در حوزه آموزش و گفت وگو نیز بوده است به یمن این تلاش ها و فضیلت ها و سرمایه های علمی و فرهنگی گرانقدر، رحمت واسعه الهی را برای ایشان از خدای قادر متعال مسئلت دارم صبر جمیل و اجر جزیل را برای همسر و فرزندان ایشان از خدای منان خواستارم.
 

مجتبی زارعی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.