مرحله کشوری بخش معارفی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دردانشگاه پیام نور قزوین

asatid
به صورت ویدئوکنفرانس درسراسرکشوربرگزارمی‌شود؛

مرحله کشوری بخش معارفی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دردانشگاه پیام نور قزوین

بخش معارفی جشنواره بیست و چهارم قرآن و عترت شامل ۹ رشته است که بصورت هماهنگ در سرسر کشور از طریق فضای مجازی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان قزوین، مرحله کشوری بخش معارفی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور قزوین برگزار می‌گردد.

 دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه برنامه دانشگاه پیام نور در این‌باره گفت: بخش معارفی جشنواره بیست و چهارم قرآن و عترت شامل ۹ رشته؛  آشنایی با احادیث اهل بیت ( ع ) ، آشنایی با سیره معصومین ( ع )، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ایرانی  است و با حضور ۳۳۰۰ دانشجوی قرآنی دانشگاه پیام نور روز سه شنبه مورخ 20 آبان‎ماه 99 برگزار خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد این مسابقه در سامانه جامع مسابقات قرآن کریم دانشگاه پیام نور به صورت همزمان و آنلاین اجرا خواهد شد و دانشجویانی که قبلا در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه quran.pnu.ac.ir با استفاده از رایانه شخصی و حتی تلفن همراه خود در این مسابقه شرکت کنند .

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.