برون رفت گردشگری روستایی از رکود کرونایی با ارائه مدل مفهومیِ بسته خلاق

asatid

برون رفت گردشگری روستایی از رکود کرونایی با ارائه مدل مفهومیِ بسته خلاق

دکتر بیژن خلیل مقدم مسئول اندیشکده راهبردی آینده پژوهی در گفت‌وگو با روابط عمومی این سازمان از تهیه و تدوین «مدل مفهومیِ بسته خلاق برای برون‌رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود جهشی به دوران پساکرونایی» خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری، دکتر بیژن خلیل مقدم مسئول اندیشکده راهبردی آینده پژوهی در گفتگو با روابط عمومی این سازمان از تهیه و تدوین «مدل مفهومیِ بسته خلاق برای برون‌رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود جهشی به دوران پساکرونایی» خبر داد.

 بیژن خلیل مقدم افزود: پس از تدوین دو گزارش منتج از کارگروه «آینده پژوهی پسا کرونا : گردشگری روستایی» در اردیبهشت و تیر ماه سال جاری خروجی مرحله سوم به صورت «مدل مفهومی بسته خلاق برای برون رفت گردشگری روستایی از رکود دوران کرونایی و ورود به جهشی به دوران پسا کرونایی» توسط این هیات تهیه و نشر گردیده است.

وی افزود: این مدل ارائه شده حاصل مطالعات اندیشکده راهبردی آینده پژوهی، گردشگری خلاقیت بنیان روستایی بسیج اساتید استان بوده و می تواند در قالب یک اینفوگرافیک(اطلاع نگاشت) سازمان‌ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی را در مورد موضوعات گردشگری استان به صورت راهبردی راهنمایی نماید و همچنین در این اینفوگرافیک حدود 100 راهکار خلاقانه برای گردشگری خلاق ارائه گردیده است.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.