پیام ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس/ الگوی مقاومت برای جهانیان

ASATID1
یادداشت بسیج اساتید استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

پیام ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس/ الگوی مقاومت برای جهانیان

در سال‌های دفاع مقدس، ملت ایران با اتحاد و ایمان، در مقابل تجاوز رژیم بعثی و حمایت‌های استکبار جهانی ایستاد و با رشادت و از خودگذشتگی، نه‌تنها از سرزمین خود دفاع کرد، بلکه به جهانیان نشان داد که برتری معنویت بر قدرت مادی، یگانه راه رهایی از ظلم و استبداد است.

بسم ربّ الشهداء و الصدّيقين

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدّس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است و در شرایطی بوقوع پیوست که استکبار جهانی تصور می کرد توان به زانو درآوردن ملت انقلابی ایران را دارد.  

هفته دفاع مقدس یادآور اوج تبلور حماسه‌های سترگ، گام های بلند، امیدی بی نظیر، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان غیور، برومند و تشنه شهادت کشور پهناور و سربلند ایران است. در دفاع مقدس آزادمردان و دلیرزنان این مرز و بوم که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناختند، حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند.

ملّت بزرگ و غیور ایران اسلامی با مقاومتی به یادماندنی و قابل احترام و ستایش خود در سال  های دفاع مقدّس، افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرد و هیمنه پوشالی قدرت های وابسته منطقه ای و اربابان غربی_عبری آن ها فرو ریخت. این ملت بزرگ در شرایطی که رژیم تا بن دندان مسلح بعثی رویای فتح خوزستان و تهران را با اتکا به اربابانش در سر می پروراند، با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد و راه مقاومت و ایستادگی را بعنوان یگانه الگوی رهایی از ظلم و استبداد  به همگان شناساند.

تقارن هفته دفاع مقدّس با سالروز ولادت پيامبر رحمت و مهربانی، صلح و دوستی، پرچمدار عدالت، ختم‌المرسلین، رحمة للعالمین حضرت محمدمصطفی(ص) و ميلاد مسعود و فرخنده سلاله پاکش، امام جعفر صادق(ع)، مؤسس مذهب جعفری را فرصتی مغتنم می‌دانیم؛ امروز بر یکایک ملت شریف ایران واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدّس و همچنین حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه توجهات پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت(ع) کوشا باشند و با استقامت و گام های بلند خود همچون گذشته بر یاس و نومیدی دشمنان بیافزایند.

سازمان بسیج اساتید کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدّس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدّس را صمیمانه محضر ملّت شریف و انقلابی ایران به ویژه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض کرده و سربلندی و عزت ایران اسلامی در سایه توجهات امام عصر ارواحنافداه را از خداوند متعال خواستار است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.