پیام تبریک رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت روز خبرنگار

asatid

پیام تبریک رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت روز خبرنگار

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور همزمان با ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی،با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)،  در متن پیام تبریک رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آمده است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

 

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان عرصه اطلاع‌رسانی اند.

براستی حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متين و خستگی‌ناپذیرِ خبر، مانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.

به یقین خبرنگاران امین و شجاع به عنوان طلایه داران عرصه قلم و اطلاع رسانی هر کشور، از مؤثرترین عوامل شفاف سازی و در نهایت توسعه یافتگی هر کشور به شمار می روند که پاسداشت آنان وظیفه احاد جامعه است.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است تا در این روز شکوهمند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه  به خصوص شهید محمود صارمی، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نماییم.

از ایزد منان برای همه‌ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی را تمنا دارم.

 

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها
مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.