مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بسیج اساتید استان زنجان

asatid
در دانشگاه زنجان برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بسیج اساتید استان زنجان

مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بسیج اساتید استان زنجان با حضور رئیس بسیج اساتید کشور، فرمانده سپاه استان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی و همچنین روسای دانشگاه‌های آزاد زنجان، آزاد هیدج و دانشگاه زنجان و با حضور مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان، اعضای هیئت اندیشه ورزی، کارگروه مدیریت و حکمرانی و اساتید و مدیران دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بسیج اساتید استان زنجان با حضور با حضور فرمانده سپاه استان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی و همچنین روسای دانشگاه‌های آزاد زنجان، آزاد هیدج و دانشگاه زنجان و با حضور مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان، اعضای هیئت اندیشه ورزی، کارگروه مدیریت و حکمرانی و اساتید و مدیران دانشگاه زنجان برگزارشد. در این مراسم محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به صورت وبیناری حضور داشت.
مردانی- زنجان

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ابتدای مراسم با درود بر ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای استان زنجان و دانشمند شهید شهریاری از زحمات وتلاش‌های وهب جعفریان در طول مدت تصدی مسئولیت بسیج اساتید این استان تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت بسیج اساتید آن را  بخش نخبگانی شجره طیبه بسیج عنوان کرده و با سپاس از پذیرش این مسئولیت از سوی مرتضی واحدپور مسئول جدید سازمان بسیج اساتید استان زنجان برای وی و همکاران او در تحقق و پیشبرد ماموریت‌ها و اهداف بسیج اساتید استان آرزوی موفقیت و سربلندی کرده و گفت: انتظار می‌رود با حضور دکتر واحد پور شاهد پیشرفت و تحولات سازنده و میدان داری علم و فناوری در کنار اخلاق و تربیت نفسانی در این استان باشیم.

مردانی - زنجان
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به تشریح موقعیت حساس کنونی کشور و ضرورت نقش‌آفرینی اساتید و آحاد مردم برای دعوت عموم به مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین شاخص‌های رئیس جمهور اصلح پرداخته و یاد و خاطره شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را که در راه خدمت به ملت و کشور جان خود را از دست دادند گرامی داشت.

تاکید بر اهمیت جهاد تبیین به عنوان یک فریضه حیاتی و مورد تاکید مقام معظم  رهبری برای عموم جامعه خصوصاً اساتید که با قشر جوان این مملکت و این انقلاب سر و کار دارند از دیگر محورهای صحبت مردانی بود.

مردانی - نجان
وی در ادامه به اهمیت و ضرورت نقش آفرینی اساتید و تبیین‌گری برای مشارکت حداکثری در دو سه روز باقی مانده از فرصت زمانی شروع دور دوم انتخابات اشاره کرد.

مردانی همچنین از حمایت و پشتیبانی سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان، نیز همکاری بسیار خوب بازرگان رئیس دانشگاه زنجان دانشگاه با بسیج اساتید استان تقدیر و تشکر کرد.

جلسه با اهدای حکم مسئولیت واحدپور به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید استان زنجان ایشان به پایان رسید.

گفتنی است 65  نفر به صورت حضوری و ۵۵ نفر مجازی از اساتید شاخص استان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.