نقطه زنی در جنگ فرهنگی با حضور آگاهانه مردم در صحنه

asatid
مردانی در مراسم هفتم شهدای خدمت:

نقطه زنی در جنگ فرهنگی با حضور آگاهانه مردم در صحنه

مردانی در مراسم هفتم شهدای خدمت که در نمارخانه سازمان بسیج اساتید برگزار شد: حضور مردم در صحنه و آگاهی مردم از واقعیت‌ها می‌تواند فرصتی باشد که در جنگ فرهنگی هم مانند جنگ نظامی نقطه زنی کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مردانی در مراسم هفتم شهدای خدمت که در نمازخانه سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای اخیر بر روح پاک این شهیدان و همچنین به ارواح پاک شهدای غزه و لبنان و جبهه مقاومت درود فرستاد و از مردم مظلوم یمن که به تنهایی پوزه آمریکا و صهیونیزم را به خاک مالیده‌اند تقدیر کرد.

وی گفت: شهادت رئیس جمهور محبوب مردمی و خدمتگزار، خادم الرضای مخلص و فداکار به همراه وزیر خارجه و امام جمعه محبوب آل هاشم و سایر همراهان در این برهه از زمان شوکی به مردم ایران و جهان بود.

مردانی

مردانی افزود: اگرچه برخی افراد پست در قالب اپوزیسیون حرف‌های نامربوطی زدند، اما مردم ایران و کشورهای جهان بسیار ناراحت شدند و در چند کشور عزای عمومی اعلام کردند.

رئیس سازمان بسیج اساتید عنوان کرد: مشی شخصیتی شهید رئیسی و خلوص و صفای باطنی وی باعث شد محبت ایشان به دلها افتاد.

مردانی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره با حوادث مختلفی دست به گریبان بوده است خاطرنشان کرد: جای خالی این عزیزان به این سادگی‌ها پرنمی‌شود، ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهدا باید جوانان و مردم را با واقعیت‌های نظام آشنا کنیم.

مردانی

 

این استاد دانشگاه افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده است. اما دشمنان تلاش می‌کنند با  تاثیر بر اذهان و افکار جوانان پایه‌های فکری جوانان را سست کنند. حضور مردم در صحنه و آگاهی مردم از واقعیت‌ها می‌تواند فرصتی باشد که در جنگ فرهنگی هم مانند جنگ نظامی نقطه زنی کنیم.

مردانی ضمن برشمردن دوازده ویژگی شخصیتی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی برای شهید رئیسی برشمرند و فرمودند که شخصیت برجسته ای بود، بیان کرد: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت تعبیر دیگری از سوی ایشان است و فرمودند که برادر بسیار خوبی بودند و ایشان را رئیس جمهور جامع الاطراف معرفی کردند. البته با ارتباط هایی که با نزدیکان این شهید بزرگوار داشته‌ایم با بسیاری از این ویژگی‌ها کاملا آشنا شده‌ایم.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.