آغاز پویش همگانی و سراسری«کمک به مظلوم»/ مردم نوعدوست ایران در کنار فلسطین هستند

asatid
از سوی سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت؛

آغاز پویش همگانی و سراسری«کمک به مظلوم»/ مردم نوعدوست ایران در کنار فلسطین هستند

سازمان بسیج اساتید کشور با آغاز پویش همگانی و سراسری«کمک به مظلوم» از آحاد مردم، بویژه دانشگاهیان دعوت می‌کند تا با کمک‌های انسان‌دوستانه و خداپسندانه خود، به مردم غیور و شجاع فلسطین یاری رسانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، افزایش حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین این‌بار با محدودیت‌های گسترده‌ای در رسیدن نیازهای ابتدایی به مناطقی از فلسطین همراه شده است، از این‌رو سازمان بسیج اساتید کشور با هدف کاستن از رنج مردم فلسطین در پویش همگانی و سراسری «کمک به مظلوم» از آحاد مردم و بویژه دانشگاهیان دعوت کرده است تا با کمک‌های انسان دوستانه و خداپسندانه خود، به مردم غیور و شجاع فلسطین یاری رسانند.

سازمان بسیج اساتید کشور در این راستا از تمامی مردم نوع‌دوست کشورمان به‌ویژه دانشگاهیان عزیز درخواست می‌کند ، در تامین  این کمک‌ها مشارکت داشته باشند.

بدین منظور  شماره حساب 880625666 ، شماره شبا IR800170000000110769749001 و شماره کارت 6037997950149824 به نام «مرکزنیکوکاری شهیدشهریاری»، برای جمع آوری این کمک‌ها اختصاص پیدا کرده است.

لازم به ذکر است در صورت واریز بصورت شبا حتما باید شناسه واریز 880625666 درج گردد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.