حاکمیت سیاسی علت دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی است   

asatid
حسین امیدیان:

حاکمیت سیاسی علت دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی است   

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز حاکمیت سیاسی اسلام را مهمترین دلیل مخالفت دشمن با نظام جمهوری اسلامی وملت ایران دانست و گفت: مشکل دشمن ایران نیست، بلکه با اسلام و حاکمیت آن در کشور مشکل دارند و با تمام توان قصدشان ضربه زدن و حتی براندازی نظام است. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  حسین امیدیان در دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی در مشهد،  در سخنرانی با موضوع چگونگی تداوم جنگ ترکیبی دشمن معطوف به اغتشاشات احتمالی و انتخابات، با طرح این سوال که انقلاب اسلامی چه خصوصیتی  دارد که آن را آماج حمله ی دشمن قرار می دهد و احتیاج به پاسداری دارد؟ اظهار کرد: باید به این مهم دست یابیم که کجای انقلاب اسلامی موجب می شود تا دشمنان پیدا و پنهان صف آرایی کنند و ما ناچار بشویم برای حفاظت و حراست از آن پاسدار فراهم کنیم ؟ 
 
وی حاکمیت سیاسی را علت دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: طبق فرموده امام خمینی(ره) «حکومت جمهوری اسلامی مورد نظر ما از رویه پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) الهام خواهد گرفت.» 

امیدیان


 
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز حاکمیت سیاسی اسلام را مهمترین دلیل مخالفت دشمن با نظام جمهوری اسلامی وملت ایران دانست و گفت: مشکل دشمن ایران نیست، بلکه با اسلام و حاکمیت آن در کشور مشکل دارند و با تمام توان قصدشان ضربه زدن و حتی براندازی نظام است. 

امیدیان نفی همه خدایان الا الله ، تغییر تعریف انسان برتر و صدور انقلاب و نگاه جهانی و تمدنی را سه اصل از اصول انقلاب اسلامی پیامبر اکرم (ص) برشمرد و افزود: نظام اسلام با ظلم وبا دست درازی کردن به منافع ملتها مخالف است حتی اگر در عقیده و رفتار همسان هم نباشند همین موضوع باعث دشمنی قدرتهای جهانی با جمهوری اسلامی ایران شده است. 

وی با اشاره به پرچمداری حرکتهای مقاومتی جمهوری اسلامی،  ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی الگو نمی شد این دشمنی ها کمتر بود اما جمهوری اسلامی الگو و پیشگام شده است، جمهوری اسلامی پیشران حرکتهای مقاومتی در این منطقه ای حساس است و همین موضوع باعث نگرانی قدرتهای جهان شده است. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز درادامه با اشاره به ناآرامی های سال گذشته، گفت: ناآرامی های سال گذشته در سه مرحله اعتراض، اغتشاش و حرکت مسلحانه در راستای پیشبرد تجزیه طلبی از طرف دشمن برنامه ریزی شده بود. 
 
امیدیان گفت: مسئله تجزیه طلبی در ایران ادامه طرحی است که در خاورمیانه جدید، آمریکایی‌ ها برای حل مسئله خودشان و تأمین امنیت اسرائیل به راه انداختند. 
 
وی افزود: آنان سعی دارند با قرار دادن مردم مقابل همدیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، در این میان برخی از نخبگان فرهنگی که تحلیل درستی ندارند آب به آسیاب دشمن ریختند که انتظار می‌رود دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطع با آنان داشته باشد. 
 
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز در ادامه، راهبردهای انقلاب در اغتشاشات سال گذشته را عدم درگیری با مردم، ایجاد اختلاف بین اپوزیسیون، ضربت متقابل و استفاده از تکنیک رعب ابهام و عفو و تخفیف مجازات فریب خوردگان و کم تاثیران عنوان کرد.  

امیدیان همچنین به بیان راهبردهای دشمن پرداخت و افزود: دشمن در جنگ سخت بصورت مستقیم و نظامی و در جنگ نرم با نگاه فرهنگی بدنبال تصرف و از آن خود کردن ایران است لذا می کوشد نظام را از حیث مردمی بودن، کارآمد بودن، استقلال و ... در اذهان تخریب کند. 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند. 
 
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی البرز رها شدن فضای مجازی، بازی‌های خشن و رفتارهای نامناسب و ارتباطات عجیب و غریب در فضای مجازی و ولنگاری را از عوامل اصلی در شیوع و گسترش این مشکلات خواند. 

امیدیان گفت: در مقابل نقشه دشمنان در تکرار اغتشاشات باید اهداف واقعی، راهبردهای ثابت و مبانی دشمن را بیان کرد و با جهاد تبیین واقعیت اسرائیلی و آمریکایی اغتشاشات را برای مردم روشن نمود. 
 
وی بر  بصیرت افزایی، دشمن شناسی و مقاومت توام با امید تاکید کرد وگفت: خدمات جهادی و گسترش میز‌های خدمت برای خدمت رسانی صادقانه به مردم راهکار‌های ناامید کردن دشمن وتوطئه‌های آنان است. 
 
پایان پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.