نخستین کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم با همکاری بسیج اساتید برگزار می‌شود

asatid
در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛

نخستین کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم با همکاری بسیج اساتید برگزار می‌شود

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با همکاری بسیج اساتید نخستین کنگره بین المللی «دانشمند برجسته شهید حسن طهرانی مقدم» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مسئولیت جذب، تعلیم و تربیت دبیران فنی مورد نیاز کشور را بر عهده دارد؛ دبیرانی که علاوه بر دانش و توانمندی‌های فنی، در دیگر ابعاد فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز رشد پیدا کنند تا بتوانند نسل‌های آینده کشور را دانشمندانی متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی، و آگاه و بصیر به اوضاع و احوال زمانه خود تربیت کنند.

دستیابی به این مهم، نیازمند ارائه الگوهایی موفق برای دانشجو-معلمان است؛ الگوهایی به مانند شهدای عزیز و والامقام که آشنایی با منش و روش آن‌ها بذر امید، پویایی، نشاط، تحرک و شوق به خدمت را در دل‌ها می‌کارد.

این دانشگاه در روزگاری نه چندان دور، محل تحصیل شهید عزیزی بود که امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش‌ها، پای‌مردی‌ها، رشادت‌ها و مجاهدت‌های او و همرزمانش است. آری از سردار عالی‌قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا شهید حاج حسن طهرانی مقدم سخن می‌گوییم. 

 دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این سردار شهید  تلاش‌هایی را  در دست اقدام دارد که از مهم‌ترین آن‌ها برپایی نخستین کنگره بین المللی «دانشمند برجسته شهید حسن طهرانی مقدم» با همکاری بسیج اساتید این دانشگاه است.

محورهای اصلی این  کنگره شامل؛ «حق‌مداری و ولایت‌مداری»، «اخلاق‌مداری و خانواده‌محوری»، «الگوی رهبری و سبک مدیریت»،  «افق‌ها، آرمان‌ها، راهبردها» است.

گفتنی‌ست؛ مهلت ارائه آثار درنخستین کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم 30 مهرماه 1402 است و این همایش در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب‌سایت این کنگره http://conghtm.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

طهرانی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.