رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز دیدار کرد

asatid
در نشست هم‌اندیشی؛

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز دیدار کرد

رضا محمدی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش‌عالی استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، رضا محمدی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی با سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز دیدار کرد.

در این دیدار پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز توصیه‌هایی را برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های بسیج اساتید استان بیان کرد.

 اولویت دادن به فعالیت‌های علمی اثربخش در بسیج اساتید؛ توجه ویژه به مباحث معرفتی، اخلاقی و معنوی در بسیج اساتید، افزایش فعالیت‌های سیاسی در بسیج اساتید و تلاش برای افزایش بصیرت سیاسی در جامعه دانشگاهی و ایجاد نشاط سیاسی بدون حزب بازی و سیاسی‌کاری و ارتباط بسیج اساتید با بدنه دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی از جمله مهم‌ترین توصیه‌های امام جمعه تبریز  در این نشست گزارش شده است.

 انتهای پیام/

روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.