تقدیر سازمان بسیج اساتید از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها توسط مجلس

asatid
در دیدار با دکتر قالیباف مطرح شد؛

تقدیر سازمان بسیج اساتید از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها توسط مجلس

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور از اقدام انقلابی مجلس یازدهم در راستای تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تقدیر کرد و گفت: این اقدام قوه مقننه دفاع از منافع ملی و حراست از انقلاب اسلامی بود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج(ناب)، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور ظهر امروز (چهارشنبه، 10 دی ماه) در دیدار با دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات انقلابی مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: شهید سلیمانی الگوی شجاعت محسوب می‌شود از این رو اقدام قوه مقننه در دفاع از منافع ملی و حراست از انقلاب اسلامی نمونه‌ای از این شجاعت به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: جریان روشنفکری لیبرال و غرب زده در کشور تصور می‌کند هر نوع مقاومت منجر به بن‌بست و فروپاشی است اما نیروهای انقلاب بر مبنای جریان فکری اجتهادی و سیاسی درصدد شکوفاسازی هویت ملی ایران هستند.

زارعی گفت: 56 هزار استاد و مدرس بسیجی در کشور در 32 مرکز استانی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در این بین 70 اندیشکده موضوعی با نگاه به ظرفیت – راه‌حل شکل گرفته تا بتوانیم با رویکرد راه‌حل یابی شبکه ملی قدرت نرم را تقویت کنیم. این شبکه ملی با تلاش 500 استاد مأموریت دارد تا گفتمان یاد شده را بسط و گسترش دهد.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌‌های کشور با تأکید بر اینکه همه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی بالفعل نشده است، گفت: به نظر می‌رسد باید یک بار دیگر ظرفیت‌های کشورمان را با حضور قانونگذاران، مجریان و سیاست‌گذاران کشور به بحث بگذاریم زیرا ایران قوی است و فعال کردن این ظرفیت‌ها می‌تواند به این امر کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: با تفاهم‌های صورت گرفته بین سازمان بسیج اساتید و مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات کشور تلاش خواهیم کرد به لحاظ مدنی از مجلس شورای اسلامی پشتیبانی کنیم تا ظرفیت‌های کشور در امور قانونگذاری متبلورشود.

انتهای پیام/

خبرگزاری خانه ملت

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.