اجلاس ملی وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی؛راه های طی شده و گام های پیش رو

asatid
معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید برگزار می کند:

اجلاس ملی وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی؛راه های طی شده و گام های پیش رو

معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه اجلاس ملی وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه اجلاس ملی وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی؛ راه های طی شده و گام های پیش رو را به صورت وبیناری روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه ۹۹ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می کند.
دکتر مهدی گلشنی، فیزیکدان و استاد فلسفه علم پیرامون موضوع ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه؛ حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه استاد فلسفه و کلام در موضوع تعامل حوزه و دانشگاه در مسیر تمدن نوین اسلامی؛ حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه و گام دوم انقلاب اسلامی و دکتر مجتبی زارعی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور با موضوع گشایش های فقاهت حکیمانه در حکمرانی ایران نوین در این اجلاس سخن خواهند گفت. 

علاقه مندان می توانند از طریق لینک جلسه به آدرس 
http://online.baharan.ir/b/chp-zul-lys با رمز ورود606832 و http://online.baharan.ir/b/9mu-kfi-slu با رمز ورود 106978 و  ترجیحا از طریق آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس (موزیلا) در این وبینار شرکت نمایند.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.