دکتر مجتبی زارعی در پیامی ارتحال دکتر علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

asatid
در پی درگذشت مجاهدی خستگی ناپذیر؛

دکتر مجتبی زارعی در پیامی ارتحال دکتر علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

بسیج استادان کشور برخود فرض می داند قدران زحمات آن مجاهد راحل در طول سال های راهبری خردمندانه و متواضعانه‌ی شان در نهضت استادی ایران اسلامی بوده و  همواره یاد و راه او را عزیز شمارد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، دکتر مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر دکتر علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 


مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/ 23)

ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر، رییس فقید بسیج استادان کشور؛ دکتر علی اصغر زارعی را به حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی و مردم قدرشناس ایران اسلامی بخصوص خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم.

استاد بسیجی آنگاه که به خانه ملت پای گذارد؛ وقتی نتواند در تعامل با مقننه‌ی دیوان سالار، بروکرات و محافظه کار برای مجد و شکوفایی ایران اسلامی، به ظاهر پیروز شود از باطن وجود خود برای هویت ایرانی و انقلابی خرج می کند؛ آری! تصویر سازی از عشق واقعی و غیر رمانتیک به  ایران و اسلام که رییس فقید بسیج استادان از خویش به ملت در صحن مجلس نشان داد تا ابد در خاطره ها و اسناد اداری کشور  جاودانه خواهد ماند! این تصویر وطن خواهانه در مقابل تصویر سازی ذلیلانه از سوی جمعی از دیگر اهالی ناآگاه و هیجانی پارلمان در نمایش و عکاسی ضد ایرانی از خانم موگرینی در پیشگاه ملت بزرگ ایران بود؛ و اینک تاریخ گواهی می دهد که عکس ها، نقش ها و اشک ها در این سامان مقدس وطن، خنثی نبوده و در نوع خود ره آموز حقیقت هستند!

همچنین بسیج استادان کشور برخود فرض می داند قدران زحمات آن مجاهد راحل در طول سال های راهبری خردمندانه و متواضعانه ی شان در نهضت استادی ایران اسلامی بوده و  همواره یاد و راه اورا عزیز شمارد.

حشر اورا با اولیای الهی، مجاهدان و همرزمان شهیدش از خدای بزرگ مسئلت دارم.

 

مجتبی زارعی 
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.