بازدید علمی دانشگاهیان از کارخانه اتوبوس‌سازی پیشرو دیزل آسیا

asatid
به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تیران انجام شد؛

بازدید علمی دانشگاهیان از کارخانه اتوبوس‌سازی پیشرو دیزل آسیا

محسن حیدری سرپرست بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به‌همراه اعضای هیئت علمی این دانشگاه از کارخانه اتوبوس‌سازی پیشرو دیزل آسیا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان اصفهان، محسن حیدری سرپرست بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به‌همراه اعضای هیات علمی این دانشگاه از کارخانه اتوبوس‌سازی پیشرو دیزل آسیا بازدید کردند.

حیدری این بازدیدها‌ را در راستای اردوی راهیان علم و فناوری و پیشرفت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها استادان و اعضای هیات علمی علاوه بر اینکه با دستاوردهای علمی و صنعتی کشور اسلامی ایران آشنا می‌شوند، می‌توانند زمینه مناسبی برای تعامل بین دانشگاه و صنعت فراهم نمایند، امری که اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان به‌طور جد در حال پیگیری است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران نیز از این امر مستثنا نیست‌.

سرپرست بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی‌ واحد تیران گفت: کارخانه اتوبوس‌سازی پیشرودیزل آسیا به حقیقت یکی از افتخارات صنعتی کشور است که از زیرساخت بسیار مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای تعامل میان دانشگاه و صنعت باشد.

در ادامه سعید آهنگران مدیر تولید شرکت پیشرودیزل آسیا، گزارش مختصری از سوابق این شرکت بیان کرد و اساتید به‌ همراه مسئول بسیج اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.