واکنش اندیشکده اسرائیلی به پرواز بالن‌های نُجَباء در آسمان فلسطین

asatid-ghadiri

واکنش اندیشکده اسرائیلی به پرواز بالن‌های نُجَباء در آسمان فلسطین

مرکز آگاهی‌های اطلاعاتی و ضد ترور اسرائیل بار دیگر در گزارشی به فعالیت‌های جنبش نُجَباء در خاک فلسطین واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی جنبش استادی بسیج ایران (جابا) و به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، اندیشکده صهیونیستی موسوم به "آگاهی‌های اطلاعاتی و ضد ترور" (وابسته به مرکز میراث اطلاعاتی اسرائیل) بار دیگر به فعالیت‌های دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

 

پایگاه اینترنتی این اندیشکده اسرائیلی با انتشار تصاویری از وب‌سایت فارسی نُجَباء، خبر "هشدار نُجَباء به اسرائیل در خاک فلسطین" را مورد توجه قرار داد و نوشت: حدود یک‌ماه پس از توزیع کمک میان خانواده‌های زندانیان و شهدا، نیروهای جنبش نُجَباء از غزه بالن‌­هایی را به اسرائیل فرستادند که حامل عکس‌های فرمانده سپاه قدس ایران و سایر فرماندهان سازمان­‌های تروریستی و گروه­‌های شیعه وابسته به ایران بود.

 

گزارش یادشده افزود: آن‌ها اعلام کرده‌اند که بالن‌ها را به‌منظور تأکید بر "ادامه راه شهدا و مقاومت تا آزادی قدس" به پرواز درآورده‌اند و قصد دارند به‌وسیله این نمایش تبلیغاتی، تصمیم اسرائیل مبنی بر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را محکوم کنند.

 

اندیشکده مزبور در بخش دیگری از گزارش خود، بار دیگر تصاویری از وب‌سایت فارسی نُجَباء را روی خروجی خود قرار داده است؛ خبری که واکنش قبلی آن‌ها به اقدامات نُجَباء در باریکه غزه را پوشش داده بود.

 

به‌نوشته این پایگاه صهیونیستی، نُجَباء اخبار فعالیت‌های خود در فلسطین را به چند زبان مختلف انتشار می‌دهند.

 

 چند پایگاه صهیونیستی دیگر از جمله وب‌سایت اندیشکده "ممری"، پایگاه "اخبار فوری" امریکا، وب‌سایت جامعه یهودیان نیویورک، وب‌سایت جامعه یهودیان مریلند، وب‌سایت جامعه یهودیان کلیولند، وب‌سایت جامعه یهودیان مکزیک و وب‌سایت "mesop" متعلق به تجزیه‌طلبان کرد مقیم آلمان نیز گزارش فوق را بازنشر داده‌اند.

 

گفتنی است؛ «مقاومت اسلامی نُجَباء» گروهی اسلامی - جهادی و مرکز آن در بغداد است که به اصول اسلامی و ارزش‌های آن باور داشته، معتقد به حاکمیت مطلق اسلام و در زمان غیبت پایبند به ولایت مطلقه فقیه بوده و با هدف دفاع از تمامیت ارضی، صیانت از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و حفاظت از حریم مردم مظلوم تشکیل شده است. نام این گروه از «خطبه حضرت زینب کبری (س) در شام» الهام گرفته شده است: "...ألا فالعجب کل العجب لقتل حزب الله النُجَباء بحزب الشیطان الطلقاء..." 

این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های نظامی، جهادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و ... نیز فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.