اجرای طرح «نذر آب معدنی جهت بیماران کرونایی»

asatid
به همت استادان بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت گرفت؛

اجرای طرح «نذر آب معدنی جهت بیماران کرونایی»

استادان بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان طرح «نذر آب معدنی جهت بیماران کرونایی» با توسل به باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را به جهت پاسخ به نیاز شدید بیمارستان‌های استان اجرا کردند.

به گزارشدفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، استادان بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان طرح «نذر آب معدنی جهت بیماران کرونایی» با توسل به باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را به جهت پاسخ به نیاز شدید بیمارستان‌های استان اجرا کردند.

عباس پاکدل مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده ملاحظه شد که بیمارستان‌های سطح استان بدلیل کثرت بیماران مراجعه کننده، هم برای بیماران کرونایی و هم بدلیل گرمای شدید برای کادر درمان خود به شدت به آب معدنی نیازمندند.

وی افزود: بیماران کووید-۱۹باید با مصرف آب و مایعات، بدن را هیدراته نگه داشته تا بتوانند آب "از دست رفته" را جبران نمایند، کادر درمان نیز بدلیل نوع پوششی که دارند، فعالیت‌های مختلف و گرمی هوا به شدت به آب نیازمندند. قطعا شرایط بهداشتی و محیط آلوده بیمارستان نیز می‌طلبد که هر فرد بطری آب اختصاصی داشته باشد.

پاکدل گفت: با توجه به این مسئله و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت، طرح نذر آب را جهت جمع آوری کمک‌های خیرین اجرا کرده تا به کمک دانشگاه علوم پزشکی سریعا در این راه هزینه شد.

انتهای پیام/

نویسنده: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.