پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس در پی درگذشت استاد فرعیخته بسیجی

asatid

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس در پی درگذشت استاد فرعیخته بسیجی

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس و کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور این استان در پیامی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا را تسلیت گفتند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این  پیام تسلیت آمده است: 

 

انا لله و انا الیه راجعون


خبر ناگهانی رحلت استاد بسیجی و انقلابی جناب آقای دکتر علیرضا پارسا رییس بسیج اساتید پیام نور کشور موجب تالم خاطر و اندوه جامعه دانشگاهیان پیام نور و اساتید بسیجی سراسر کشور گردید.


او که به تواضع و فروتنی و اخلاق شهرت داشت، در شب شهادت امام سجاد علیه السلام و در فضای مالامال از حزن مصایب اباعبدالله و یاران باوفایش به دیدار معبود خویش شتافت و ان شاالله اجر و پاداش ایمان و اخلاص و مجاهدت های خود در راه و مسیر اهل بیت پیامبرعلیهم السلام  را بحق عظمت این ایام از آنان خواهد گرفت. 


بدین‌وسیله ضایعه فقدان او که ثلمه‌ای به سازمان بسیج اساتید و مومنین انقلابی دانشگاه است را به امام زمان ( ع)، رهبر معظم انقلاب، همکاران همسنگر وی و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می کنیم و با ذکر فاتحه ای  شفاعت سرور شهیدان امام حسین (ع) را برای ایشان خواستاریم.


سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان فارس و کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.