حضور آگاهانه و با بصیرت بانوان ایرانی در انتخابات/در هم شکستن موج سازی های کاذب جریانات خاص

asatid
در بیانیه دفتر تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده بسیج اساتید لرستان تاکید شد؛

حضور آگاهانه و با بصیرت بانوان ایرانی در انتخابات/در هم شکستن موج سازی های کاذب جریانات خاص

نقش آفرینی بانوان در ترغیب و هدایتگری خانواده و جامعه و جلب مشارکت حداکثری منجر به انتخاب اصلح و انتقال نقش کنشگری و نهادینه کردن مشارکت اجتماعی و سیاسی در نسل آتی، در این زمان بیش از گذشته احساس می شود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، دفتر تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده بسیج اساتید دانشگاههای لرستان به مناسبت در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

به نام آنکه ما را زندگی داد       
 وزان پس مژده پایندگی داد
بانوان ارجمند؛
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از همان بدو انقلاب اسلامی به مشارکت سیاسی زنان در عرصه اجتماع توجه خاصی داشتند و انقلاب اسلامی را در پیروزی و تثبیت، مدیون زنان می دانستند. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) نیز همواره بر جایگاه محوری زنان در جامعه تاکید دارند و معتقدند که اگر زنان در حرکت اجتماعی ملتی حضور نداشته باشند، آن حرکت به جائی نخواهد رسید و موفق نخواهد شد.  
همانطورکه می دانید ظهور انقلاب اسلامی موجب رشد و بالندگی زنان شد و در طول سال‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده‌ایم. این امر نشان از اهمیت نقش زنان در عرصه های مختلف میهن مان دارد. شما همواره ثابت کرده اید که در همه عرصه ها دوشادوش مردان تلاش می کنید و در این زمینه کوتاهی نخواهید کرد. 
یکی از لازمه های توسعه و پیشرفت کشور، حضور و مشارکت فعالانه و آگاهانه شما در انتخابات است که ضامن دست یابی کشور به توسعه پایدار خواهد بود. وقتی یک مرد وارد میدان شود یک نفر است، اما یک زن وقتی وارد عرصه شود، همه افراد خانواده و جامعه را به این عرصه فرا می خواند. با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو در عرصه ملی و بین المللی، نقش آفرینی شما در ترغیب و هدایتگری خانواده و جامعه و جلب مشارکت حداکثری منجر به انتخاب اصلح و انتقال نقش کنشگری و نهادینه کردن مشارکت اجتماعی و سیاسی در نسل آتی، در این برهه از زمان بیش از گذشته احساس می شود. 
بانوان عزیز؛ 
به عنوان محور بنیادی خانواده و جامعه، همه افراد خانواده، همسر، فرزندان، اقوام و آشنایان خود را راهنمایی و هدایت کنید تا در انتخابات مشارکت کنند. با زبان مادرانه اقناع کنید و مشق مشارکت و انتخاب بابصیرت به فرزندان دهید. شما می توانید موجبات شرکت همه افراد جامعه فارغ از قومیت، جنسیت، حزب و گروه را برای حضور پررنگ در انتخابات برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرکت همگان در تعیین سرنوشت کشور فراهم سازید و همچون گذشته موجب یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی سازی طراحی های دشمنان انقلاب شوید. هوشیارانه مراقب موج سازی ها و شعارهای غیر واقع بینانه و وعده های تبلیغاتی و غیر عملی برخی جریانات در فضای انتخاباتی در خصوص جامعه بانوان باشید. بیایید برای آینده ایران اسلامی همگی با هم با انتخاب اصلح، سکان کشور را به فردی لایق بسپاریم.

و من الله توفیق
معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه های استان لرستان

 

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج لرستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.