نشست شورای فرهنگی و اجتماعی نهضت استادی بسیج

asatid
به صورت وبینار برگزار شد:

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی نهضت استادی بسیج

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی و به منظور تبیین سیاست‌های بسیج درباره انتخابات تشکیل شد .

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست شورای فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور روز سه‌شنبه 4 خردادماه 1400 از ساعت 19 الی 20:30 با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی و به منظور تبیین سیاست‌های بسیج درباره انتخابات تشکیل شد .

کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست ضمن بیان سیاست‌های کلی این سازمان افزود: بسیج از ابتدای تشکیل این نهاد مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است و  سیاست آن ارشادی بوده و به‌دور از هر گونه جانب‌داری یا طرفداری از احزاب و گرایش‌ها است.

دکتر جهانگیر

جهانگیر در ادامه به دو محور کلی فعالیت این سازمان در امر انتخابات اشاره کرده و گفت: دو محور اصلی در بحث انتخابات یکی حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و دیگری تبیین ویژگی‌های اصلح است تا افرادی انتخاب شوند که در شان انقلاب و مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی افزود: بسیج اساتید با داشتن هزاران استاد فرهیخته دانشگاهی به عنوان یک گروه مرجع وظیفه خود می‌داند ویژگی‌های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین نماید تا مردم با این روشنگری بهترین افراد را برای جایگاه‌های مختلف نهادهای کشور انتخاب کنند.

در ادامه این نشست، اساتید به تبیین علل مشارکت حداکثری و ضرورت‌های انتخاب اصلح پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.