نشست کنگره دانشجو معلمان شهید

asatid
در دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار شد:

نشست کنگره دانشجو معلمان شهید

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با همکاری دانشگاه فرهنگیان شهرکرد نشست بصیرت افزایی کنگره دانشجو معلمان شهید را در سالن اجلاس دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش، کنگره شهدای دانشجو معلمان استان به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد.

احمدرضا بسیج مسوول بسیج اساتید استان و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: این سنت حسنه و برگزاری کنگره علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء باعث ایجاد فضای معنوی برگرفته از زندگی عرفانی این شهیدان بزرگوار در دانشگاه ها و فضای آموزشی می شود.

وی بیان داشت: برگزاری کنگره های شهدای دانشجو معلم می تواند زمینه ساز فرهنگ و توسعه اخلاق، رفتار و کردار نسل های بعدی با الگو برداری از این شهدای بزرگوار شود. و این ارزش ها در نسل آینده اساتید جوان و دانشجویان موجب ایجاد جرقه برای روشنفکری این نسل ها خواهد شد

مسوول بسیج اساتید استان به اهمیت و ضرورت برگزاری این کنگره‌ها پرداخت و ادامه داد: این انقلاب مرهون خون شهیدانی است که با نثار جان با ارزش خود در دفاع از خاک ایران به دشمن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاکشان را تصاحب کنند و این وظیفه ما اساتید دانشگاه ها است با برگزاری این چنین کنگره هایی نقش و محوریت این شهدای گرانقدر را برای نسل‌های جوان بازگو کنیم.

انتهای پیام/

 

 دفتر رسانه نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.