آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور

asatid
سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌کند؛

آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور

سازمان بسیج اساتید کشور در چهارمین مرحله از همبستگی استادان و مدرسین دانشگاه‌ها، آیین اهدای بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاه‌های کشور را برگزار می کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در پی بحران همه‌گیری کرونا بخش‌های زیادی از نیروهای موقت، پیمانی و یا مستخدم رسمی حوزه‌های خدماتی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی، کاربردی و مهارتی کشور در امر مهم معیشت و اداره زندگی و تولیت خانواده و فرزندان خود با مشکلات و مصائب فراوانی روبرو شدند.

در این بین بسیاری از استادان و نخبگان بر ضرورت همسویی و همبستگی با این جمعیت بزرگ و خدوم تاکید و با ارسال پیام‌های خویش خواستار اقدام سازمان بسیج اساتید کشور شدند . مهم تر از همه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بر عمل به مواسات و همدلی‌های ملی در کاهش آلام آسیب‌دیدگان این بحران ملی توصیه فرمودند.

در این راستا، سازمان بسیج اساتید کشور در اجرای چهارمین مرحله از همبستگی استادان و مدرسین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با نیازمندان جامعه ودر پویش ملی مهر استادی، آیین اهدای  بیش از هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده کرونایی دانشگاهیان استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارومیه و کرمانشاه را همراه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.
گفتنی است، این رزمایش گسترده، روز سه‌شنبه 5 اسفند 99 از ساعت 15 الی 17 در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.