در گام دوم انقلاب باید به دنبال پیرایه‌زدایی باشیم

asatid
سید سعیدرضا عاملی:

در گام دوم انقلاب باید به دنبال پیرایه‌زدایی باشیم

سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم آیین رو نمایی از "نامه دوست" ترجمه ۲۰ زبانه نامه شهید سلیمانی به دختران و پسران جهان، بیان کرد :رهایی از پیرایه‌ها و پیرایه زدایی و کنار گذاشتن تشریفات از ویژگی‌های شهید سلیمانی است ، در گام دوم انقلاب باید به دنبال پیرایه زدایی باشیم.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم آیین رو نمایی از  "نامه دوست" ترجمه ۲۰ زبانه نامه شهید سلیمانی به دختران و پسران جهان، بیان کرد:  سردار سلیمانی در هنگام نوشتن این نامه به کل جهان فکر کرده است. او دارای شخصیتی بود که هر یک از ما در آرزوهایمان آن را تصور می‌کنیم.
وی در ادامه در توصیف ویژگی ‌های شخصیتی این شهید والامقام عنوان کرد: در عملیات‌های با دشمن به آنها فرصت فرار کردن و ترک منطقه را می‌داد . او کارهای سخت را همواره با ملاحظات الهی انجام می‌داد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به ویژگی‌های عاشقانه نامه سردار سلیمانی اشاره کرده و عاشقانه‌های او را از جنس عاشقانه‌های خداوند دانست و گفت: خداوند دنبال نجات و هدایت انسان‌هاست و عاشقانه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی نیز عطر خدایی دارد.
وی عنوان کرد: عقل ورزی و دوراندیشی شهید سلیمانی حاصل ایمان وی به قدرت توحید بود.
عاملی نگاه شهید سلیمانی را نگاه توسعه جاودانه و نگاه به جهان ابدی عنوان کرد.
وی رهایی از پیرایه‌ها و پیرایه زدایی و کنار گذاشتن تشریفات را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان کرده و گفت: در گام دوم انقلاب باید به دنبال پیرایه زدایی باشیم.
عاملی در ادامه هدف نظامی ایران از کسب قدرت را جلوگیری از جنگ بیان کرده و گفت: کار نظامی در کشور ما جنبه بازدارندگی دارد و ما برای جلوگیری از جنگ است که قدرتمند شدیم.
وی در پایان افزود: سردار سلیمانی جاودانه شد، پیام و وجودش جاودانه شد و این الگوی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
 

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.