دانشگاهیان طالب شناخت ابعاد سیاسی شخصیت شهید سلیمانی باشند

asatid
سردار ییلاقی، همرزم سردار شهید سلیمانی؛

دانشگاهیان طالب شناخت ابعاد سیاسی شخصیت شهید سلیمانی باشند

مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ۱۲ دیماه ۱۳۹۹ با سخنرانی همرزمان شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ۱۲ دیماه ۱۳۹۹ با سخنرانی همرزمان شهید سلیمانی برگزار شد.       

سخنرانان ویژه‌ی این نشست، سردار اکبر عابدی و سردار عباسعلی ییلاقی همرزمان شهید سلیمانی به تبیین ابعاد شخصیتی این شهید رشید پرداختند.

 سردار عابدی با توصیف شجاعت‌های سردار سلیمانی در عملیات طریق‌القدس ایشان را نمونه کسی دانست که از آغاز جوانی به دنبال شهادت و صداقت بوده است.

در ادامه وی به کارهای بزرگ شهید سلیمانی در جنوب شرق کشور و مبارزه با اشرارو همچنین در کشورهای دیگر همچون حضور در جنگ 33 روزه لبنان، جنگ عراق و سوریه پرداخت.

سردار عابدی در نهایت با اشاره به آیاتی از قرآن مجید خاطر نشان کرد: خداوند به هرکسی که بخواهد عزت می‌دهد و از هرکس بخواهد عزت را می گیرد، بنابراین انسان همواره باید برای خدا بجنگد و کاری را انجام بدهد. 

سپس سردار ییلاقی با تشکر از توصیفات سردار عابدی، به بیان خضوع و فروتنی و روحیه شهادت‌ طلبی سردار سلیمانی در طی سال‌ها همکاری نزدیک با ایشان پرداخت و افزود: سردار سلیمانی علی رغم گذشت 40 سال از جنگ تحمیلی همواره عکس همرزمان و فرماندهان را می بوسیده و از آنان طلب شهادت می کرده است. همچنین همواره از خانواده های شهدا دیدار می‌کرد.

سردار ییلاقی در ادامه به بعد سیاسی شخصیت ایشان پرداخت و گفت: این بُعد همواره از چشم مردم پنهان باقی مانده است.

وی از دانشگاهیان خواست تا طالب شناخت سیاسی شهید سلیمانی باشند و این امر را از ارگان‌هایی که سردار سلیمانی با آنها همکاری نزدیک داشته‌اند جویا شوند.

سردار ییلاقی در ادامه با ذکر چند مثال به نبوغ سردار سلیمانی در صحنه‌های دیپلماسی پرداخت و ایشان را از نوابغ نظامی تاریخ جهان دانست. 

انتهای پیام/

روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.