تقدیر از دکتر مجتبی علوی فاضل دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

asatid
در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر اقشار صورت گرفت:

تقدیر از دکتر مجتبی علوی فاضل دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، از پژوهشگران برتر اقشار مختلف بسیج استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان خوزستان، در مراسمی از پژوهشگران برتر اقشار مختلف بسیج استان خوزستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج تجلیل شد.

این مراسم که تحت عنوان تقدیر از جهادگران علم و فناوری همه ساله همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود امسال نیز در روز سه شنبه دوم دی ماه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج ، سرهنگ بابا احمدیان مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان ، رییس پارک علمی و فناوری استان، رییس بنیاد نخبگان استان و مسئولان اقشار مختلف بسیج و پژوهشگران برتر در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

 در این مراسم سردار شاهوارپور با تبریک هفته پژوهش در سخنانی به نقش و جایگاه تحقیق و پژوهش در حل مشکلات مختلف استان از جمله در حوزه های نفت، کشاورزی، صنایع و سایر بخش‌ها اشاره کرد.

وی ارتباط پژوهشگران با بخش‌های مختلف را باعث شناسایی مشکلات و تبدیل آنها به مسئله و حل مسائل را توسط محققان و پژوهشگران باعث کارگشایی و رفع مشکلات استان عنوان کرد و از همه پژوهشگران خواست در این عرصه جهاد علمی با تمام توان و قدرت وارد شوند.

سردار شاهوارپور بر حمایت سپاه از نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد و افزود: دستاوردهای بسیار خوبی در سال‌های اخیر در اثر فعالیت‌های علمی و پژوهشی بسیجیان حاصل شده است که مایه افتخار است.

بر اساس این گزارش در این مراسم از پژوهشگران برتر استانی در اقشار مختلف بسیج با اهداء لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد . همچنین در این مراسم، دکتر مجتبی علوی فاضل دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به عنوان پژوهشگر برتر بسیج اساتید استان خوزستان معرفی شد.

گفتنی است دکتر علوی فاضل دارای بیش از یکصد مقاله خارجی و داخلی، سه کتاب چاپ شده و دو کتاب در دست چاپ است و راهنمایی و مشاوره پایان نامه ۲۶ دانشجوی دکتری و ۸۰ دانشجوی کارشناسی ارشد را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.