«بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰»

asatid
برگزاری‌رقابت علمي ایده نگاری؛

«بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰»

رقابت علمي ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنياد ملي نخبگان و مراکز علمی و پژوهشي کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، رقابت علمي ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که از رویدادهای رقابتی مساله محور (طرح شهید بابائی) نیز می‌باشد، به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنياد ملي نخبگان و مراکز علمی و پژوهشي کشور برگزار خواهد شد.
در این رقابت تلاش خواهد شد تا راهکار های ممانعت از تاثیر کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری مورد ارزیابی قرار گیرد. 

چالش‌های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات، چالش‌های انتخابات الکترونیک، چالش‌های نحوه ساماندهی حوزه‌های راًی دهی و چالش‌های نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی محورهای اصلی این رقابت عنوان شده است.

لازم به ذکر است این مسابقه به‌صورت گروهی بوده و دانشجویان علاقه‌مند در تمام گرایش‌ها و مقاطع تحصیلی می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند. از مهم ترین ویژگی‌های این رقابت می‌توان به اعطای امتیاز نخبگانی از سوی بنیاد ملی نخبگان به تیم های برتر و همچنین انعقاد قرارداد مشاوره با تیم‌های برتر در طرح پژوهشی مطالعات انتخابات اشاره نمود.

 مهلت ثبت نام در این رقابت از تاریخ ۳۰ آذرماه لغایت ۱۰ دی‌ماه است  و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه roydad1400.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.