حریم انسان‌ساز دانشگاه جایگاه هتاکان به ارزش‌های ملت شریف ایران نیست

asatid
در بیانیه بسیج اساتید استان کرمانشاه مطرح شد:

حریم انسان‌ساز دانشگاه جایگاه هتاکان به ارزش‌های ملت شریف ایران نیست

سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه در محکومیت اهانت یکی از کارمندان دانشگاه رازی به سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تمجید از معدوم روح الله زم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمانشاه، در متن بیانیه بسیج اساتید استان کرمانشاه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

گوئی قومی را می‌بینم که از شرق در طلب حق قیام کرده‌اند ولی حق را به ایشان نمی‌دهند. باز آن را مطالبه کرده و باز به آنها داده نمی‌شود. چون چنین می بینند شمشیرهای خویش را به دوش می‌گیرند و آن هنگام هر چه می‌خواهند به آنها می‌دهند اما آنها نمی‌پذیرند تا این که حق را اقامه می‌کنند و آن را جز به صاحب امرتان تسلیم نمی‌کنند. کشته شدگان آنان شهید هستند. من اگر آن زمان را درک کنم جانم را برای صاحب این امر می‌گذارم. (امام باقر علیه‌السلام/ کتاب غیبت نعمانی، ص ۲۷۳)

انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران زلزله‌ای بود بر خیالات و امیال سردمداران استکبار جهانی که به هر جا که می خواستند دست می‌انداختند و از سرتاسر عالم، قلدرانه باج‌خواهی می‌کردند و امید تازه‌ای بود برای ملّت‌های زیر ستم و جریانات آزادی‌خواه و استقلال طلب جهان. پس ظهور انقلاب، خواب فرعون‌های در بسترِ راحت آرمیده را برهم زد و هژمونی سلطه و ستم احساس خطر کرد و تقابل جدی «اسلام و استکبار» و مستضعفین - مستکبرین را به وجود آورده و خصومت‌ها، شقاوت‌ها، توطئه‌ها، تهدیدها، تحریم ها و خباثت‌های آنان را بر علیه ملت ایران رقم زد اما ملت رشید ایران با گام‌های استوار بیش از چهل سال در راه تحقق اهداف خویش مردانه ایستاد و ایران را به جایگاهی متعالی رساند.

قطعاً چنین چیزی، مطلوب دنیای استکبار نبوده و طبیعی است که با تمام توان و تجهیزات، درصدد تخریب آن باشند. در این راستا ما شاهد تهاجم همه‌جانبه و جنگ ترکیبی  آنان در حیطه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، روانی، شناختی و فرهنگی می‌باشیم. تهاجماتی با هدف تغییر در ارزش‌ها و یا زمین‌گیر کردن ملّت در برابر فشارهای روانی و اقتصادی تا بتوانند مردم را در همراهی با نظام دچار تردید نموده و به اهداف خود دست یابند.

در اینجا نقش و اهمیت رسالت نخبگان پدیدار می شود. جامعه‌ای به سعادت می‌رسد که نخبگان آن به جای عافیت‌طلبی فردی، نقش خود را در مجاهدت اجتماعی در مسائل علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... به خوبی بشناسد و به خوبی ایفاء نقش نماید. دانشگاه بستر چنین جریانی است.

دانشگاه باید انقلابی باشد، در زمانی که رسانه‌های غربی، عربی، عبری، جای جلاد و شهید را با هم عوض می‌کنند ما جامعه‌ی دانشگاهیان از مسئولین دانشگاه انتظار داریم اجازه ندهند دانشگاه بستر امنی برای هتاکان به ارزش‌های ملت شریف ایران و اسطوره های ارزشمند ملی و تاریخی کشور  باشد.

به همین مناسبت، ضمن قدردانی از غیرت انقلابی اساتید، پرسنل و دانشجویان آتش به اختیار دانشگاه، خواهان برخورد فوری و قاطع مسئولین دانشگاه و استان با فردی که به سردار محبوب دلهای ملت ایران و تمام آزادگان جهان، جسارت نموده و در مقابل دشمن قطعی ملت ایران را تطهیر نموده، می باشیم و حریم انسان‌ساز دانشگاه را مناسب حضور این نوع افکار نمی‌بینیم.

و السلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.