دوره‌های آموزشی شبکه‌های ملی و استانی قدرت نرم استادان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

asatid
معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد:

دوره‌های آموزشی شبکه‌های ملی و استانی قدرت نرم استادان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

دکتر عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیران چهارگانه و مسئولان گروه‌های پایش و اعضای شبکه ملی و استانی قدرت نرم همزمان با ایام الله 9 دی و سالگرد شهادت سرافرازانه سردار جبهه مقاومت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: همزمان با ایام الله 9 دی و سالگرد شهادت سرافرازانه سردار بین المللی جبهه مقاومت، دوره‌های آموزشی مدیران چهارگانه و مسئولان گروه‌های پایش و اعضای شبکه ملی و استانی قدرت نرم در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

دکتر عبداللهی‌فر افزود: در این دوره‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شود حدود 1500 نفر از استادان دانشگاه‌های کشور جهت مهارت افزایی و دانش تخصصی حوزه کاری خود شرکت می‌کنند.

مسئول معاونت بررسی و گفتمان سازی تأکید کرد: چنین دوره‌هایی در این سطح از فراگیران و ابعاد علمی و تخصصی برای نخستین بار در سراسر کشور به صورت همزمان و متمرکز برگزار شده و هر یک از گروه‌های تخصصی با وظایف، فنون عملیاتی و دانش لازم و تخصصی خود برای ایفای نقش در تحولات کشورآشنا می شوند.

به گفته عبداللهی‌فر، " شناخت منابع قدرت نرم ایران و چگونگی تولید و پردازش این قدرت در سطوح محلی، استانی و ملّی "، "روش تحلیل اطلاعات"، " سناریو نویسی با رویکرد آینده پژوهی"،"روش‌های نوین جنگ شناختی" و شیوه‌های نوین گفتمان سازی از جمله عناوین دروس و کارگاه‌های علمی-مهارتی این دوره می باشد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.